گلکسی S11 و شایعاتی از جنس واقعیت؛ دوربین 108 مگاپیکسلی نسل دوم

گلکسی S11 و شایعاتی از جنس واقعیت؛ دوربین 108 مگاپیکسلی نسل دوم

بنا به شایعات گلکسی S11 سامسونگ از دوربین 108 مگاپیکسلی نسل دوم بهره خواهد برد.

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس، گوشی‌های پرچمدار 2019 سامسونگ هستند که طرفداران زیادی هم دارند. گلکسی اس 11 اما گوشی پرچمدار آینده سامسونگ خواهد بود که از همین حالا شایعاتی درباره آن منتشر شده است. یکی از شایعات درباره دوربین این گوشی است. با فیسیت همراه باشید تا این شایعات را بررسی کنیم.

 

دوربین گوشی گلکسی S11 سامسونگ

در شایعات قبلی گفته می‌شد که گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که سنسور ISOCELL Bright HMX ساخته شده سامسونگ و شیائومی است. گویا این دوربین از قابلیت زوم 5 برابری پیروسکوپی را هم دارد.
حالا اما در توییت یکی از افشاگران معروف دنیای اینترنت با آیدی Iceuniverse@ متوجه شده‌ایم که گلکسی اس 11 سامسونگ از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد اما نه آن دوربینی که تا به الان انتظار داشتیم؛ بلکه این گوشی به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که با دوربینی که انتظار می‌رود در گوشی‌های شیائومی CC9 و Mi Note 10 به کار رود، متفاوت است. البته هنوز جزییاتی درباره این دوربین مشخص نشده است و نمی‌دانیم که چه تفاوتی بین سنسور 108 مگاپیکسلی نسل دوم و نسل اول وجود خواهد داشت.
این افشاگر معروف در توییتر خود، به صورت زیر درباره دوربین گوشی گلکسی اس 11 صحبت کرده است:

گلکسی اس 11 به احتمال قوی از یک سنسور 108 مگاپیکسلی جدید استفاده خواهد کرد. UniverseIce 4@ نوامبر 2019


ادعا می‌شود که سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL از قابلیت  4 در 1 پیکسل بهره می‌برد به این معنا که این دوربین 108 مگاپیکسلی یک تصویر 27 مگاپیکسلی را با جزییات انبوه و بسیار عالی ثبت می‌کند.

 

شایعاتی از جنس واقعیت از گلکسی اس 11

به جز دوربین، تنها شایعات دیگری که درباره گلکسی S11 سامسونگ منتشر شده است به پردازنده و رم آن برمی‌گردد. گفته می‌شود که این گوشی با پردازنده اگزینوس 9830 و یا اسنپدراگون 865 (پردازنده نسل بعدی کوالکام که هنوز معرفی نشده است و احتمال می‌رود که با گلکسی اس 11 پا به عرصه بگذارد) راهی بازار خواهد شد و همچنین از رم LPDDR5 هم بهره خواهد برد. البته باز هم تاکید می‌کنیم که این اطلاعات تنها در حد شایعه هستند اما شایعاتی که می‌توان به آن‌ها اتکا کرد  و شایعاتی از این دست اغلب رخ داده‌اند. با این وجود هیچ یک از این ادعاها و شایعات درباره گوشی گلکسی S11 هنوز تایید نشده است.

اطلاعات دیگری نشان می‌دهد که گلکسی اس 11 سامسونگ در ماه فوریه 2020 معرفی شده و در ماه مارس راهی بازار شود.

 

اخبار مرتبط:

گلکسی اس 11 ؛ با اکسینوس 9830 و اسنپدراگون 865 معرفی می‌شود

گلکسی فولد؛ از تجربه تلخ شکست تا طعم شیرین پیروزی: نریشن (قسمت 1)

گلکسی S10 lite؛ نسخه ارزان قیمت گلکسی اس 10 در راه است

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر