هر جمعه حراجمعه؛ با آخر هفته های طلایی شهر فافا!

آخر-هفته--های-طلایی

بلک فرایدی یا حراجمعه بزرگ‌ترین حراجی سال است اما چرا یک سال صبر کنیم تا به این روز خاص از سال برسیم؟شهر فافا از همین هفته برنامه آخر هفته‌های طلایی را کلید زده تا هر جمعه را برای شما تبدیل به حراجمعه کند.

جمعه سیاه، بلک فرایدی، حراجمعه! این روزها همین که مرورگرتان را باز کنید و وارد هر سایتی شوید، بدون شک این کلمات را در گوشه و کنار وب سایت‌های مختلف می‌بینید. اما داستان این روز سیاه در عین هیجان انگیز و طلایی بودن چیست که حالا اینقدر در کشور ما هم جای باز کرده است؟ و مهم‌تر اینکه چرا یک حراج بزرگ ایرانی نداشته باشیم؟

فلش‌بک‌؛ بلک فرایدی از آغاز تا امروز

شروع ماجرای بلک فرایدی برخلاف انتظار همه ما، با یک بحران اقتصادی شروع شد. ماجرا به سپتامبر 1869 برمی‌گردد، زمانی که دو سرمایه‌گذار تا جایی که می‌توانستند طلا خریداری کرده و انحصار بازار طلا را بدست گرفتند. توطئه این دو سودجو دقیقا در روز 24 سپتامبر برملا شد و به دنبال این ماجرا، همه مردم وال‌استریت، چه ثروتمند و تهی‌دست عملا به خاک سیاه نشستند. همین ماجرا باعث شد تا این روز با واژه بلک فرایدی یا جمعه سیاه در بین مردم جا بیفتد.

قانون نانوشته حسابداران، از سمت دیگری باعث ایجاد واژه‌ای به نام بلک فرایدی شد. در واقع حسابداران اگر در ترازنامه‌هایشان به زیان می‌رسیدند از جوهر قرمز و اگر به سود می‌رسیدند از جوهر مشکی استفاده می‌کردند.

بلک فرایدی اما به مرور تغییر ظاهر داد و حالا سال‌هاست که بلک فرایدی به عنوان بزرگ‌ترین حراجی سال در نقاط مختلف دنیا شناخته می‌شود، روزی که مردم از مدت‌ها قبل برای خریدن کالاهای مورد نظرشان برنامه ریزی می‌کنند. همه فروشگاه‌ها هم در این روز برای کالاهایشان تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرند تا به این ترتیب یک معامله دو سر سود رقم بخورد. 

بلک فرایدی در ایران

سال‌هاست که فرهنگ بلک فرایدی به ایران و مخصوصا فروشگاه‌های اینترنتی هم راه یافته است و هر ساله می‌بینیم فروشگاه‌های اینترنتی مختلف، از مدت‌ها قبل برای این روز کالاهای زیادی را تخفیف داده و درست مثل همان بلک فرایدی، در ساعتی خاص فروش با تخفیف این کالاها را آغاز می‌کنند. البته استقبال کاربران مایه دلگرمی فروشگاه‌های اینترنتی است زیرا کاربران بسیار زیادی مدت‌ها صبر می‌کنند تا در این روز سیاه اما طلایی، کالاهای مورد نظرشان را بخرند. 

البته ایرانی‌ها از فرهنگ بلک فرایدی الگوبرداری کرده‌اند و به مناسبت‌های خاص، شاهد کمپین‌های فروشِ کالاهای تخفیف‌دار هستیم اما هیچ کدام از این کمپین‌های فروش نتوانسته مانند بلک فرایدی، به یک رسم تبدیل شود. اما آخر هفته‌ های طلایی شهر فافا، معادله را بهم خواهد ریخت و نظرتان را جلب خواهد کرد.


چرا یک جمعه؟ هر جمعه حراجه! 

بلک فرایدی یا حراجمعه بزرگ‌ترین حراجی سال است اما چرا یک سال صبر کنیم تا به این روز خاص از سال برسیم؟ چرا یک سال خرید کالاهای مورد نظرمان را به تعویق بیندازیم تا به حراجمعه برسیم؟ شهر فافا جوابگوی همه این نیازهاست. در واقع شهر فافا از همین هفته برنامه آخر هفته‌های طلایی را کلید زده تا هر جمعه را برای شما تبدیل به حراجمعه (یک حراجی بزرگ) کند. ساعت ها را کوک کنید و آخر هفته‌های طلایی شهر فافا را از دست ندهید و به دوستان خود نیز اطلاع دهید.

در آخر هفته های طلایی شهر فافا، هر هفته کالای زیادی را با تخفیف‌های ویژه برای شما قرار داده‌ایم تا هر هفته بدون دغدغه بتوانید کالای مورد نظرتان را با قیمت استثنایی خریداری کنید. البته همانطور که گفتیم آغاز آخر هفته‌های طلایی شهر فافا را با بلک فرایدی متقارن کرده‌ایم تا یک فرهنگ بومی را جایگزین یک فرهنگ خارجی کنیم.

اولین حراجی بزرگ شهر فافا 8 و 9 آذر ماه برگزار می‌شود، این آخر هفته طلایی شهر فافا را از دست ندهید.


آخر هفته های طلایی شهر فافا

Untitled-1 copy.jpg

واحد تبلیغات

فیسیت در بخش تبلیغات، در کنار شما و کسب و کارتان خواهد بود تا هر چه بیشتر دیده شوید. برای تبلیغات در فیسیت کافی است به آدرس khadijezarepour@gmail.com ایمیل ارسال کنید. فیسیت با روزانه بیش از 10 هزار بازدید، بدون شک جای خوبی برای تبلیغات شما خواهد بود.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

سپهر

پنج‌شنبه, 07 آذر 1398

کاری به هیچی ندارم ولی دم نویسندش گرم، قشنگ بود

پاسخ

extentions

پنج‌شنبه, 07 آذر 1398

تخفیف‌های هرجمعه برای نخستین بار در سال گذشته توسط فروشگاه اینترنتی و سوپرمارکت آنلاین شبانه روزی فجر ایرانیان™ ، تحت عنوان "جمعه‌های سیاه" راه اندازی شد و هم اکنون برای کاربران این مجموعه هوشمند الکترونیکی به صورت یک کمپین جامع فعالیت دارد. این خیلی خوبه که فروشگاه های دیگه هم این کمپین را اجرایی کنند ولی این کمپین یعنی جراج هر جمعه ، توسط فجر ایرانیان برای اولین بار در سال 97 راه اندازی شد. اگه توی گوگل هم جمعه های سیاه رو جستجو کنید این مطلب رو پیدا می کنید...
این فروشگاه به دلیل ارسال شبانه روزی خیلی طرفدار پیدا کرده و شاید به کار شما هم بیاد. نیازی به ارسال لینک نیست؛ "ارسال شبانه روزی" رو توی گوگل سرچ کنید پیداش میکنید...

پاسخ

ثبت نظر