با کنترل از راه دور هوشمند ساوانت آشنا شوید

با کنترل از راه دور هوشمند ساوانت آشنا شوید

 

savant4


این دستگاه که تا دو ماه دیگر به بازار می آید، جزئی از خانواده دستگاه های وایرلس ساوانت است که شامل میزبان ساوات، بلستر و  کنترل گر لامپ نیز می شود، و تکنولوژی ساخت آن همان تکنولوژی استفاده شده در خط تولید محصولات " تجملی" می باشد.  کنترل ساوانت که از کنترل هارمونی الیت گران قیمت تر است، طراحی زیباتری دارد و رزلوشن صفحه نمایشش بالاتر است. وزن آن 125 گرم است ، ظاهری ساده و براق دارد و خوش دست است. این دستگاه با قابلیت هایی مشابه قابلیت های هرمونی از جمله برنامه ریزی ساده ، مدیریت سینمای خانگی و همچنین مدیریت برخی چیز های دیگر در خانه ساخته شده است. کنترل ساوانت ترکیبی از تکنولوژی  بلوتوث، وای فای و اشعه مادون قرمز است و پکیج شروع آن شامل کنترل از راه دور، میزبان ساوانت و بلستر است ( یک منبع تغذیه اشعه مادون قرمز که در اتاقتان آن را نصب می کنید)
کنترل گر لامپ به صورت جداگانه به قیمت 99 دلار فروخته می شود. به راحتی می توانید آن را به دیوار نصب کنید، یک لامپ به آن متصل کنید ؛ به این صورت به یک لامپ هوشمند تبدیل می شود که می توانید از طریق کنترل از راه دور آن را روشن و یا خاموش کنید. قیمت آن بالاتر از بعضی از دیگر لامپ های هوشمندی که با وای فای کار می کنند، مانند محصولات  Belkin's WeMo است اما بسیار محکم و وزن آن بسیار کم می باشد( به بیان دیگر ارزان قیمت به نظر نمی رسد)

savant1


شما همچنین می توانید بلستر های اضافی برای مکان هایی که چیزهای مخفی در آن ها دارید  ( برای مثال در کمد) و می خواهید آن ها را کنترل کنید تهیه کنید. در قسمتی از نسخه نمایشی، نشان داده شد که این کنترل می تواند با  Xbox One تعامل داشته باشد، و برای این کار از اشعه مادون قرمز استفاده می کند، اما ساوانت می گوید که این کنترل هیچ مشکلی با کنترل PS4 از طریق بلوتوث ندارد و حتی می تواند آن را روشن و یا خاموش کند. ( هارمونی می تواند PS4 را کنترل کند ولی نمی تواند آن را روشن خاموش کند--- برای این کار شما ناچارید از کنترل PS4 استفاده کنید.)
یک ویژگی کلیدی دیگر که ساوانت در مورد آن صحبت کرده است نرم افزار است روی کنترل و اپلیکیشن ساوانت است، که به زودی برای iOS و اندروید موجود خواهد بود . مانند کنترل های هارمونی، تا زمانی که واحد " مرکزی" را داشته باشید ( میزبان ساوانت) می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید و گوشی هوشمند خود را به کنترل از راه دور تبدیل کنید.

savant2

یک ویژگی به اسم " Scene" یا " حالت"  به شما اجازه می دهد که یک سری از کارهای خودکار را با فشار دادن یک دکمه انجام دهید. برای مثال، صبح می توانید پرده ها را بالا بزنید، تلویزیون را روشن کنید و به شبکه مورد علاقه خود خود را تماشا کنید، و یا با فشار دادن حالت " صبح" کاری کنید که دستگاهتان یک لیست پخش مشخص را اجرا کند. هارمونی نیز چنین قابلیتی را دارد اما ساوانت گفته است که تنظیم این حالت ها بسیار ساده است. آن ها همچنین در مورد یک ویژگی دیگر این کنترل ها صحبت کرده اند: کنترل صدا.می توانید برای تماشا کردن HBO ، Roku و یا Apple TV آن ها را صدا بزنید. همچنین می توانید حالت هایی مثل " ریلکس" را فعال کنید ، که می تواند برای شما موزیک مورد علاقه تان را از Sonos پخش کند و چراغ ها را کم نور کند. و " شب بخیر" همه چیز را خاموش می کند.

savant3

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر