بررسی کنترل از راه دور Harmony Elite، تولید لاجیتک هارمونی

بررسی کنترل از راه دور Harmony Elite، تولید لاجیتک هارمونی

بررسی کنترل از راه دور Harmony Elite، تولید لاجیتک هارمونی؛ این کنترل از جمله کنترل‌های خوب چند منظوره است.


Harmony Elite از نظر طراحی فوق‌العاده است، به عنوان مثال هر یک از دکمه‌های آن به راحتی با انگشت شصت قابل لمس است و بسیار خوش‌دست است. علاوه بر این، نسبت به حرکت حساس است، پس به محض برداشتن کنترل، صفحه‌ی نمایش آن روشن می‌شود. صفحه نمایش رنگی تعبیه شده روی این کنترل، دو اینچ طول و یک و نیم اینچ عرض دارد و به اندازه‌ای بزرگ است که بتواند همزمان چهار آیتم را نمایش دهد، به علاوه با اسکرول‌کردن این صفحه می‌توان گزینه‌های بیشتری داشت.  بیشتر تنظیمات این کنترل از طریق برنامه‌ی تلفن هوشمند و یا تب‌لت صورت می‌گیرد. برنامه‌ریزی این کنترل از طریق بلوتوث انجام می‌شود؛ البته به عنوان جایگزین در زمینه‌ی برنامه‌ریزی، می‌توان از کامپیوتر شخصی هم استفاده کرد. البته برای اتصال کنترل به کامپیوتر باید از کابل یو‌اس‌بی استفاده کرد.

harmony elite angled 100621499 large
در مورد این کنترل کلمه‌ی Activities (فعالیت‌ها) به مجموعه رخدادهایی اشاره دارد که یک یا چند دستگاه را درگیر می‌سازد.وجود 24 دکمه روی این کنترل استفاده از آن و کار با آن را خوشایند ساخته است. این 24 دکمه در قسمت پایین صفحه نمایش روی کنترل قرار گرفته است. برای هر کاربرد اصلی، روی این کنترل یک دکمه تعبیه شده است. تمام این دکمه‌ها نور پس‌زمینه دارند، همین باعث شده است تا در تاریکی هم قابل دیدن باشند. در این میان دکمه‌هایی برای کنترل رسانه هم در نظر گرفته شده است. کاربرد هر دکمه بسته به دستگاهی دارد که کنترل می‌شود. در صورتی که از بین این مجموعه دکمه‌ها، دکمه‌ا‌ی با کاربرد مورد نظر را پیدا نکردید، در بین گزینه‌های ارائه‌شده روی صفحه‌ی نمایش به دنبال آن کاربرد باشید.

harmony elite channel arrangement 100621491 large
سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا این کنترل، گزینه‌ی انتخابی درستی است یا نه. در صورتی که تنها به دنبال کنترل یکی دو دستگاه هستید و در فضایی با شبکه‌ای از دستگاه‌های به هم متصل نیستید، کنترل Harmony Elite گزینه‌ی مناسبی نیست. از طرف دیگر هم باید گفت که این کنترل به اندازه‌ی کافی قدرت‌مند نیست که بیش از 15 دستگاه صوتی و یا تصویری را کنترل کند. اما در صورتی که برای کنترل مجموعه‌ای با پنج یا شش دستگاه، مثلاً برای تماشای تلویزیون، گوش‌دادن به موسیقی و غیره نیاز به استفاده از یک کنترل دارید، این کنترل گزینه‌ی مناسبی است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر