چگونه چند گوشی همراه و تبلت را با هم شارژ کنیم ؟

چگونه چند گوشی همراه و تبلت را با هم شارژ کنیم ؟

این دستگاه قدرتمند به سه پورت خروجی 2.3 آمپری و چهار پورت خروجی 1 آمپری مجهز است که همه پورت ها از نوع USB می باشند . بنابراین کاربر می تواند 3 تبلت و 4 گوشی هوشمند را به طور هم زمان شارژ کند . ساتکی تنها 50 دلار قیمت دارد.

این دستگاه قدرتمند به سه پورت خروجی 2.3 آمپری  و چهار پورت خروجی 1 آمپری مجهز است که همه پورت ها از نوع USB می باشند . بنابراین کاربر می تواند 3 تبلت و 4 گوشی هوشمند را به طور هم زمان شارژ کند . ساتکی تنها 50 دلار قیمت دارد.

ساتکی طولی به اندازه 7.4 اینچ و عرضی به اندازه 5.5 اینچ دارد درنتیجه فضای زیادی از اتاق را اشغال نمی کند . علاوه بر این سازنده برای ساده تر سازی استفاده از دستگاه آن را به چند مقسم و بند ولسرو (Velcro) نیز مجهز کرده است . مقسم ها دارای اندازه مناسبی هستند از این رو کاربر می تواند تقریبا هر تبلت و یا گوشی هوشمندی را با هر گونه قاب محافظ شارژ کند . ساتکی برای هر نوع آیفون ، آی پد ، گوشی هوشمند اندروید ، تبلیت و... یک کابل شارژ مخصوص نیز ساخته است البته داشتن این کابل ها مستلزم پرداخت هزینه بیشتری می باشد .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر