استراتژی و راهبردهای فعلی مربوط به کانال‌های ارتباطی

استراتژی و راهبردهای فعلی مربوط به کانال‌های ارتباطی

بنا به گزارشی در انگلستان، 93 درصد از مدیران سازمان‌های تولیدی سخت‌افزاری احساس می‌کنند که تحت فشار هستند؛ فشاری که از سمت تجارت سخت‌افزار و ذی‌نفعان به آن‌ها وارد می‌شود. آن‌ها تحت فشار هستند تا در مورد کارایی کانال ارتباطی سازمان‌های تولیدی سخت‌افزاری اطلاعات دقیق، آنی و صحیح کسب کنند و به این ترتیب تصمیمات کارآمد راجع به سازمان بگیرند. 71 درصد از مدیران سازمان‌های تولیدی سخت‌افزاری معتقد هستند که نیازهای ذی‌نفعان به گونه‌ای خواهد بود که لازم است راه‌های مدیریت کانال‌های ارتباطی، روش‌های بازاریابی سازمان و استرتژی‌های فروش آن تغییر کنند.زمینه‌های کلیدی که کمپانی‌های سخت‌افزاری در مورد آن‌ها بحث دارند از این قبیل است: منابع داده‌ی متفاوت، به موقع بودن اخذ اطلاعات از شرکا و فرمت‌های مختلفی که این داده از طرف شرکا به دست سازمان می‌رسد.


بنا به گزارشی در انگلستان، 93 درصد از مدیران سازمان‌های تولیدی سخت‌افزاری احساس می‌کنند که تحت فشار هستند؛ فشاری که از سمت تجارت سخت‌افزار و ذی‌نفعان به آن‌ها وارد می‌شود. آن‌ها تحت فشار هستند تا در مورد کارایی کانال ارتباطی سازمان‌های تولیدی سخت‌افزاری اطلاعات دقیق، آنی و صحیح کسب کنند و به این ترتیب تصمیمات کارآمد راجع به سازمان بگیرند.   71 درصد از مدیران سازمان‌های تولیدی سخت‌افزاری معتقد هستند که نیازهای ذی‌نفعان به گونه‌ای خواهد بود که لازم است راه‌های مدیریت کانال‌های ارتباطی، روش‌های بازاریابی سازمان و استرتژی‌های فروش آن تغییر کنند.زمینه‌های کلیدی که کمپانی‌های سخت‌افزاری در مورد آن‌ها بحث دارند از این قبیل است: منابع داده‌ی متفاوت، به موقع بودن اخذ اطلاعات از شرکا و فرمت‌های مختلفی که این داده از طرف شرکا به دست سازمان می‌رسد.  

205x236xData analytics 261x300.jpg.pagespeed.ic.w5day7DDkf
بی‌شک در زمینه‌ی مدیریت کانال‌های ارتباطی یک سازمان، برای فراهم‌کردن داده‌ی لحظه‌ای در مورد کارایی کانال ارتباطی، جای پیشرفت بسیاری است. تحقیقات آماری نشان می‌دهد که کمپانی‌ها تا به حال در زمینه‌ی مدیریت اطلاعات، استراتژی‌هایی با سرعت کم پیش گرفته‌اند؛ اما برای رسیدن به بهره‌ی بالا لازم است تغییراتی در مورد این استراتژی‌ها اعمال شود. به عنوان نکته‌ی آخر باید اشاره کرد که20 درصد از مدیران معتقد هستند که استراتژی‌های بازاریابی باید متناسب با نیازهای تجارت باشد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر