لنوو Vibe X3 در سه مدل به بازار عرضه می شود !

لنوو Vibe X3 در سه مدل به بازار عرضه می شود !


لنوو اخیرا در چین از گوشی هوشمند Vibe X3 رونمایی کرد . این دستگاه جانشین Vibe X2 است اما از نظر ظاهر تفاوت های زیادی با مدل X2 دارد . X3 برخلاف X2 دارای گوشه هایی منحنی شکل می باشد . نکته جالب توجه این است که X3 در 3 مدل با نام یکسان عرضه می شود . دو مدل از این دستگاه مشخصات تقریبا یکسانی دارند ولی مدل سوم دارای مشخصات و قیمت پایین تری می باشد . این سه گوشی هوشمند به نمایشگر 5.5 اینچی ، رزولوشن FHD و ویژگی محافظتی Gorilla Glass 3 مجهز می باشند .

ZOKAIEE333

دو مدل برتر Vibe X3 از پردازشگر اسنپدراگون 808 کوالکوم ، رم 3GB و حافظه داخلی 64GB یا 32GB بهره می برند و علاوه بر این کارت حافظه microSD را نیز پشتیبانی می کنند . این دو مدل قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت و 4G در هر دو سیم کارت را دارند .

در این دستگاه ها از یک دوربین اصلی 23MP مجهز به سنسور IMX230 سونی استفاده شده است که می تواند فیلم هایی با کیفیت 4K را ضبط کند . یکی از ویژگی های دوربین اصلی این گوشی ها قابلیت تشخیص حالت آن می باشد . دو مدل برتر X3 به دوربین های ثانویه 8MP و باتری 3,600mAh مجهز هستند و از آنجایی که لنوو این دو مدل را به QuickCharge 2.0 کوالکوم مجهز ساخته است ، قابلیت شارژ سریع نیز در این دو گوشی هوشمند وجود دارد .

مدل سوم X3 به یک پردازشگر 1.3GHz هشت هسته ای Mediatek سیلیکون ، رم 2GB و حافظه داخلی 16GB مجهز است که قابل گسترش نیز می باشد . دوربین اصلی این مدل یک دوربین 16MP و دوربین ثانویه آن یک دوربین 5MP است . باتری این مدل از نوع 3,400mAh و قابل جدا شدن می باشد .

X3 در هر سه مدل از نظر صوتی قابلیت های بسیار بالایی دارد . هر سه مدل از آمپلی فایر OPA1612 ، رمزگشا Cirrus Logic WM8281 و Sabre 9018C2M DAC پیشرفته که در گوشی ال جی V10 مورد استفاده قرا گرفته است ، بهره می برند . در پشت این دستگاه گواهی Dolby Atmos خودنمایی می کند . یکی دیگر از ویژگی های این سه مدل ، اسکنر اثر انگشت آن ها می باشد که در پشت گوشی ها نصب شده است .

لنوو در نظر دارد مدل 64GB را با قیمت 475 دلار ، مدل 32GB را با قیمت 390 دلار و مدل پایه این گوشی هوشمند را با قیمت 300 دلار به بازار عرضه کند .

ZOKAIEE334

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر