اپلیکیشن Movies & TV آپدیت تازه ای دریافت کرد

اپلیکیشن Movies & TV آپدیت تازه ای دریافت کرد


برنامه ی Movies & TV یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب پخش ویندوز است که آپدیت تازه ای دریافت کرده است و تدریجا برای همه ی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

نرم افزار Movies & TV که جايگزين برنامه xbox video در ویندوز 10 است ساعاتی پیش آپدیت تازه ای دریافت کرد و این اپلیکیشن هم مانند اپلیکیشن های دیگر ویندوز 10 از نظر طراحی با تم کلی ویندوز 10 سازگار تر شد.این اپلیکیشن هم برای ویندوز 10 و هم برای ویندوز 10 موبایل که فعلا برای اینسایدری ها در دسترس است منتشر شد.البته در کنار آپدیت این برنامه ،اپلیکیشن های دیگر مانند تقویم،اوتلوک میل Outlook Mail و Messaging + Skype هم آپدیت هایی دریافت کردند.که تغییرات محسوس و زیادی نداشتند.

آپدیت برنامه ی Movies & TV در جهت فضای این برنامه بوده است.بعد از دریافت این آپدیت کابران این اپلیکیشن می توانند تم اپلیکیشن خود را روشن ویا تیره انتخاب کنند که تا پیش از دریافت آپدیت تنها تم روشن در دسترس بود.یکی دیگر از ویژگی هایی که به این اپلیکیشن با دریافت آپدیت افزوده خواهد شد،اضافه شدن میانبرهای صفحه کلید است که پخش فیلم را راحت تر از قبل می کند.

light dark comparison movies tvAYAZ

برنامه ی مسنجر اسکایپ در قسمت منوی تنظیمات تغییر کوچکی داشته است.

skype messaging new menu optionsAYAZ

تقویم و اوتلوک میل هم تغییر قابل مشاهده ای نداشته اند و احتمال می رود تنها باگ های این برنامه ها رفع شده باشد و یا تنها برای افزایش سرعت بهبود کیفیت کاربری آپدیت دریافت شده باشد.برای دریافت این آپدیت ها می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود اوتلوک میل و تقویم

دانلود Movies & TV

دانلود Messaging + Skype

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر