هدف بلیزارد (Blizzard) این بود که اورواچ (Overwatch) روی کنسول ها قابل اجرا باشد

هدف بلیزارد (Blizzard) این بود که اورواچ (Overwatch) روی کنسول ها قابل اجرا باشد


شرکت بلیزارد که در حال ساخت یک بازی جدید است اعلام کرده است که اورواچ روی هر دو کامپیوتر و کنسول قابل بازی می باشد.بلیزارد در حال خلق یک بازی تیراندازی اول شخص  جدید برای هر دو ایکس باکس و پلی استیشن 4 است.


مدیر این شرکت، جف کاپلان در مصاحبه اش با BlizzCon، در مورد طراحی اورواچ (Overwatch) برای بازی روی هر دو کنسول و کامپیوتر گفت: " این برای ما یک رویا بوده است" . کاپلان گفت که نسخه های اورواچ برای کنسول ها چیزی نبوده که بعدا راجع به آن تصمیم گرفته شود. او همچنین افزود: وقتی که ما شروع به ساختن اورواچ کردیم، از اول نیز تصمیم داشتیم که آن را برای بازی روی کنسول ها امکان پذیر کنیم. "
کاپلان همچنین افزود: " این که بازی روی کنسول به خوبی اجرا شود مسئولیت بزرگی برای ما بود." به این معنی که بلیزارد می خواست که اورواچ به خوبی روی کنسول اجرا شود و به فشار دادن همه دکمه ها برای انجام حرکتی خاص نیاز نباشد." کاپلان همچنین افزود که اورواچ همچنین شامل " ادغام کامل با ایکس باکس زنده (Xbox Live) و شبکه پلی استیشن (PlayStation Network) نیز می شود.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر