​ساعت هوشمند شیائومی در راه است

​ساعت هوشمند شیائومی در راه است


به نقل از سایت جی اس ام: موفقیت بندهای سلامتی شیائومی روسای این شرکت را ترغیب کرد تا محصولات بیشتری در حوزه تکنولوژی‌های پوشیدنی تولید و به بازار عرضه کنند. این‌بار به نظر نوبت به ساعت هوشمند رسیده است. اگر شایعات صحت داشته باشد، تا آخر هفته شاهد معرفی ساعت هوشمند ساخت شیائومی خواهیم بود.

شیائومی در حال ترتیب دادن یک کنفرانس مطبوعاتی است. به‌ احتمال زیاد این کمپانی چینی قصد دارد از محصولی جدید رونمایی کند. 24 نوامبر (سوم آذرماه)، یعنی دو روز دیگر، این کنفرانس برگزار می‌شود و به‌نظر می‌رسد سبد محصولات پیشنهادی شیائومی مملو از دستگاه‌های مختلف و جذاب است: گوشی جدید، نسخه جدید تبلت و احتمالا اولین ساعت هوشمند شیائومی.
طبق شایعاتی که منابع چینی منتشر می‌کنند، شیائومی قصد دارد در کنفرانس خود از ساعت هوشمند جدیدش رونمایی کند تا شانس خود را در این زمینه هم امتحان کند. آنها پیش‌تر با ساخت دستبند‌ سلامتی در این بازار خودی نشان داده‌اند و اکنون به‌نظر می‌رسد موفقیت دستبند اول (و دستبند دوم که به‌تازگی عرضه شده)، شیائومی را متقاعد ساخته که می‌تواند در بازار گجت‌های پوشیدنی حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

این اولین بار نیست که شایعاتی در مورد ساعت هوشمند شیائومی منتشر می‌شود. امیدواریم این‌بار شایعات صحت بیشتری داشته باشند و با محصولی آشنا شویم که توصیفات زیادی درباره‌اش منتشر می‌شود. طبق گزارش‌های رسیده، این ساعت یک محصول بالارده خواهد بود و برخلاف دستبندهای سلامتی این کمپانی قیمت بالایی دارد. بدنه ساعت فلزی است و از رابط کاربری MiUI شیائومی استفاده می‌کند که قدرت‌گرفته از اندروید است.
به‌احتمال زیاد این ساعت بسیاری از ویژگی‌های نسخه دوم می بند (Mi Band) را خواهد داشت: سازگاری با سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس، ضدآب بودن، کنترل ضربان قلب و بسیاری دیگر. اگرچه پیش‌بینی می‌شود ساعت هوشمند شیائومی بسیاری از ویژگی‌های می بند را در خود داشته باشد، مطمئنا برچسب قیمتی دستبند سلامتی را نخواهد داشت.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر