مادربرد گیگابایت عضو جدیدی از خانواده LGA1151 را تحت عنوان Z170x-Gaming 6 معرفی کرد

مادربرد  گیگابایت عضو جدیدی از خانواده LGA1151 را تحت عنوان Z170x-Gaming 6 معرفی کرد


این محصول مشابه دیگر مادربوردهای رده بالا بالا گیمینگ گیگابایت، توان مورد نیاز مادربرد و پردازنده از طریق یک کانکتور 24 پین و یک کانکتور 8 پین تامین خواهد شد، البته توان مصرفی پردازنده توسط یک مدار تغذیه 11 فازِ مدیریت می شود تا پایداری بالایی را فراهم کند. درگاه های PCI-Express شامل سه درگاه PCI-E x16 Gene 3.0 (که از CrossFire بصورت 3 مسیره و SLI بصورت 2 مسیره پشتیبانی می کنند) و چهار درگاه PCI-E x1 Gen 3.0 می باشند.به منظور اتصال حافظه نیز دو پورت M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه ، سه SATA Express 16Gb/s و شش SATA 6Gb/s در دسترس قرار دارند. این مادربرد ضمن  دارا بودن پورت جدید USB3.1 به دو صورت Type-A  و Type -C ، دارای 8 پورت USB 3.0 و یک USB 2.0 نیز می باشد. ارتباطات شبکه و اینترنت نیز به کمک یک Gigabit LAN و یک Killer E2201 انجام خواهد گرفت تا کاربر متناسب با نیاز خود از آنها استفاده کند.

 

Ga Z170x Gaming6 1

 خروجی های تصویر قرار گرفته در قسمت پنل پشتی به منظور ارتباط با پردازنده گرافیکی مجتمع پردازنده شامل یک Display port و HDMI هستند ضمن اینکه  پردازنده صوتی 8 کانال و اختصاصی گیگابایت یعنی AMP-UP هم با بهره مندی از کدک 115dBA و امکاناتی نظیر  آمپلی فایر قابل تعویض، خازن های الکترولیت ، جدا بودن لاین های چپ و راست و عایق بودن خروجی های صوتی با طلا ، صدایی شفاف و قدرتمند ارائه می دهد.مادربرد های گیگابایت با گارانتی آواژنگ در بازار ایران عرضه می شوند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر