ال جی از گوشی هوشمند تمام فلز LG Zero خبر داد

ال جی  از گوشی هوشمند تمام فلز LG Zero خبر داد


ال جی خبر از عرضه یک دستگاه تمام فلز داد. این دستگاه که LG Zero نام دارد، اولین گوشی هوشمند این شرکت است که بدنه ای تمام فلزی دارد. این گوشی که از آلومینیوم ساخته شده، دارای طراحی آرک گلاس بر روی لبه ها است تا ظاهر آن را باریکتر نشان دهد. این گوشی، یک گوشی فانتزی به شمار می آید که برای افرادی که بدنبال مد و گوشی هایی با قیمت بالا هستند، مناسب است.


ویژگی های این گوشی تا حدودی بهتر از گوشی های میان رده است. LG Zero یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسلی IPS دارد که شرکت ادعا می کند این صفحه نمایش دارای قدرت تشخیص سریعتر و عکس های بهتری است.
این گوشی تمام فلز با یک پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی و رم 1.5 گیگابایتی قدرت می گیرد و دارای حافظه 16 گیگابایتی است. سیستم عامل این گوشی اندروید لولی پاپ است و احتمالا در آینده بتوان آن را به اندروید مارشمالو ارتقا داد. دوربین جلو این گوشی هشت مگاپیکسلی است و برای دوربین اصلی مانند گوشی G4 یک سنسور عکس در اختیار دارد.
قیمت دقیق این گوشی و زمان موجودیت آن هنوز اعلام نشده است. LG اعلام کرده است این گوشی ابتدا در تایوان و سپس در آسیا، اروپا و آمریکای لاتین در آینده ای نزدیک عرضه می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر