اولین تصاویر منتشر شده از مارشمالو در سامسونگ گلکسی S6

اولین تصاویر منتشر شده از مارشمالو در سامسونگ گلکسی S6


سامسونگ هم اکنون در حال تست سیستم عامل اندروید مارشمالو برای گوشی های هوشمند گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 می باشد . تصاویر منتشر شده از این حکایت می کنند که سامسونگ در نظر دارد تغییراتی در میانجی تاچ ویز (TouchWiz) ایجاد کند .

این تصاویر که از بیلد چینی نصب شده روی گلکسی S6 گرفته شده است نشان می دهند که تغییراتی در نوار پیغام بیلد جدید ایجاد شده است و سامسونگ هم چنان در نظر دارد ظاهر میانجی کاربری خود را ساده سازد . در بیلد جدید رنگ آیکن ها و پیش زمینه به سفید تغییر کرده است . البته  نرم افزارها و منوها نیز تغییراتی را به خود دیده اند .

zakaiee451

یکی دیگر از ویژگی های سیستم عامل جدید گلکسی S6 که نظر بسیاری از عکاسان را نیز به خود جلب کرده است ، حالت دستی دوربین می باشد . در این بیلد گزینه های جدیدی برای تنظیم دستی آپشن های ISO ، سرعت شاتر دوربین ، توازن رنگ و نوردهی تعبیه شده است . این نکته را نیز باید در نظر داشت که گوشی پرچم دار گلکسی نوت 5 نیز تمام این قابلیت ها را در خود دارد .

zakaiee452

انتظار می رود که سیستم عامل اندروید مارشمالو از ماه آینده برای گلکسی S6 عرضه شود .

 می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر