گیم لافت بازی Sniper Fury را برای ویندوزفون منتشر کرد

گیم لافت بازی Sniper Fury را برای ویندوزفون منتشر کرد


کمپانی بازی سازی گیم لافت بازی در سبک تک تیراندازی را با نام Sniper Fury به لیست بازی های ویندوزفون اضافه کرد.این بازی برای سیستم عامل های ios و اندروید هم در دسترس قرار گرفته است و کاربران می توانند از طریق استور خود آن را دانلود کنند.

تقریبا دو هفته ی گذشته،گیم لافت از انتشار بازی Sniper Fury برای ویندوزفونی ها خبر داد و کاربران زیادی را در حالت انتظار قرار داد.گیم لافت بیش تر در زمینه ی بازی هایی فعالیت می کند که برای ویندوزفون است و در این راه نیز خبره محسوب می شود. Sniper Furyیا خشم تک تیر انداز طبق گفته ی گیم لافت بازی مهیج و سرگرم کننده است و جوه های بصری و ویژه ی شگفت انگیزی دارد که برای طراحی آن زمان زیادی صرف شده است و سعی داشته اند تا بازی با کیفیتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهند.به طور حتم این بازی در بین بازی های مشابه موجود در استور از محبوبیت بالایی برخوردار خواهد شد.در این بازی از تکنولوژی رندرینگی استفاده شده است که مشابه آن در بازی Modern Combat 5 استفاده شده بود.این بازی به صورت رایگان در استور قرار گرفته است اما برخی  از امکانات ان مانند سلاح ها رایگان نمی باشد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر