ساعت هوشمند HTC One اسفند ماه رونمایی خواهد شد

ساعت هوشمند  HTC One اسفند ماه رونمایی خواهد شد


در طول دو سال گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد ساعت های هوشمند HTC به گوش رسیده است.ظاهرا اچ تی سی تصمیم قطعی خود را برای عرضه ی آن در ماه های ابتدایی سال 2016 گرفته است.

طبق اخباری که امروز منتشر شد اچ تی سی بالاخره تصمیم گرفته است ساعت های هوشمند خود را عرضه کند و این کار را در اوایل ماه های سال میلادی پیش رو یعنی اسفند ماه انجام خواهد داد.این ساعت هوشمند اولین گجت هوشمند پوشیدنی اچ تی سی محسوب می شود و باید دید تا چه میزان می تواند نبض بازار را در دست بگیرد.یکی از مدیران اچ تی سی اعلام کرد، آن ها جریان رونمایی و به دنبال آن عرضه ی این ساعت های هوشمند را در جریان کنفرانس بین المللی که در اسفند ماه و در روزهای 3 تا 6 اسفند برگزار می شود، انجام خواهند داد.بر اساس شایعات این ساعت ها صفحه ای دایره ای دارند و رزولوشن آن ها 360 x 360 پیکسل می باشد.سیستم عامل آن اندروید خواهد بود.امسال ساعت های هوشمند اندرویدی و غیر اندرویدی متعددی به بازار عرضه شده اند و عرضه خواهند شد،سامسونگ،اپل و هووآوی از برندهای معروف هستند و باید دید این ساعت های هوشمند اچ تی سی تا چه میزان می توانند وارد بازار رقابت با ساعت های هوشمند موجود شوند.به طور حتم این ساعت ها برای کاربران گوشی های اچ تی سی وان زوج گجتی خوبی خواهد بود.تا کنون از جزئیات این ساعت ها اطلاعات تایید شده ای منتشر نشده است.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر