رونمایی از AMD 990FXA GAMING Motherboard

رونمایی از AMD 990FXA GAMING Motherboard

MSI  از AMD 990FXA GAMING Motherboard  با پورت USB 3.1 و پشتیبانی از NVMe , رونمایی می کند.MSIاوایل این هفته پس از معرفی هشت سِت از  FM2 و مادربوردهای جدید , با رونمایی از مادربورد  MSI AMD 990FXA GAMING motherboard با قابلیت USB 3.1 , دوباره شمعِ امید را در دل هواداران AMD روشن کرد. این اولین مادربورد AMD دنیا با قابلیت پشتیبانی از NVMe می باشد.


مادربورد جدید  MSIویژگی های دلخواهی که از یک مادربورد سری گِیمر MSI به انتظار میرود را داراست , مانند Crossfire و پشتیبانی از SLI , I/O و آپشن های توسعه ی فراوان , Audio Boost 2, and Killer LAN.
علاوه براین ها ؛ بورد جدید AM3+ socket board از دو پورت USB 3.1 نوع A در عقب پشتیبانی می کند , و اولین مادربورد AMD با قابلیت پشتیبانی از NVMe میباشد که سرانجام قابلیت های نسل جدید را به هوادارانِ AMD معرفی نمود.

msi-990fxa -gaming-product pictures-io w 600
مادربورد MSI 990FXA GAMING AMD motherboard اولین مادربورد MSI با قابلیت USB 3.1 و NVMe نمیباشد. چندین مادربورد شرکت اینتل اخیرا مجهز به پورت های USB 3.1 شده بودند و یک بروزرسانی ساده BIOS, پشتیبانی از NVMe رابه تمام مادربوردهای  MSIسری 9 اینتل  به ارمغآن آوره بود. پورت USB 3.1 در ماه مارس روی پلتفرم MSI AMD FX processor رونمایی شد , و تا به امروز , سازگاری با NVMe هرگز بخشی از ویژگی های دستگاه AMD نبوده است.
متاسفانه مادربورد جدید MSI از هر نوع سلات های M.2 slot بی بهره می باشد. در حالی که با اخبار تازه منتشر شده ی این شرکت در مورد R9 380 جامعه ی هواداران گِیم چشم به  کارت گرافیگ پرچمدارِ جدید این شرکت دوخته است , از طرف دیگر 990FXA خواسته های ما را از ویژگی هایِ ارزشیِ مادربوردهای AMD بالا نگه می دارد.

msi-990fxa -gaming-product pictures-2d w 600
شاید نسل جدیدی از پردازنده های FX در راه هستند؟ شایعاتی وجود دارد که حاکی از این است که AMD یک قطعه با معماریِ x86 micro-architecture را در آواخر 2015 معرفی خواهد کرد , اما تا آن موقع , مادربورد گِیمری MSI 990FXA , زمانی که گِیمرها به دنبال ویژگی های "دال بر آینده" در سیستم های بعدی با قابلیت های USB 3.1 و سازگاری با NVMe هستند ,Team Red را روی کار آورده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر