خروج سامسونگ از فهرست 5 فروشنده برتر فناوری‌های پوشیدنی

خروج سامسونگ از فهرست 5 فروشنده برتر فناوری‌های پوشیدنی


به گزارش خبرآنلاین، موسسه تحقیقات IDc در تازه‌ترین فهرست خود مبتنی بر فصل سوم سال مالی 2015 اعلام کرد سامسونگ که در فصل گذشته شماره 5 بود، به دلیل فروش‌های ضعیف از این لیست خارج‌شده است.

بر این اساس کمپانی Fitbit با کسب 22.2 درصد از سهم بازار، شماره یک فروشنده‌های این نوع محصول در بازار فناوری اطلاعات است که البته در مقایسه با 32.8 درصد سال گذشته افت نیز داشته است.

در همین مدت میزان عرضه در بازار توسط این کمپانی از 2.3 میلیون واحد به 4.7 میلیون واحد رسیده است. فروش‌های اپل نیز کمی بالاتر رفته است.

شیائومی نیز هم در داخل و بیرون از چین توانسته است رتبه سوم را از آن خود کند. کمپانی گارمین نیز در این مدت 4.1 درصد سهم بازار را کسب کرده که در مقایسه با رقم 7 درصد سال گذشته، کاهش را نشان می‌دهد. BBQ نیز کمپانی چینی مستقر در این کشور است که محصولات مرتبط تولید و عرضه می‌کند.

درمجموع کل محصولات فناوری‌های پوشیدنی در مقایسه با سال قبل بیش از 197.6 درصد رشد را نشان می‌دهد.

فناوری‌های پوشیدنی به ابزارهای دیجیتال مانند ساعت هوشمند، بندهای هوشمند برای تناسب‌اندام و حرکات ورزشی و سلامت تن و روان گفته می‌شود که در اتصال به موبایل و تبلت ، توانایی‌های جدیدی به دارنده می‌دهد.

15 12 6 145629gsmarena 001

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر