Bihar لامپ های LED را با قیمت پایین عرضه می کند.

Bihar لامپ های LED را با قیمت پایین عرضه می کند.


شرکت بیهار قصد دارد که لامپ های ال ای دی را با قیمت بسیار پایین تر به مصرف کنندگان عرضه کند.کمیسیون تنظیم مقررات برق بیهار (BERC) برنامه کارآمد برق خانگی (DELP) را برای توزیع لامپ های LED در بین مصرف کنندگان داخلی در امریکا با قیمت پایین تر متقاعد کرد. این تصمیم از طرف مجوز داران پخش- شرکت توزیع برق محدود بیهار شمالی (NBPDCL )و بیهار جنوبی (SBPDCL) گرفته شد. آن ها از  DELP تاییدیه خواهند گرفت تا لامپ های LED را به مصرف کنندگان داخلی عرضه کنند.


شرکت بیهار قصد دارد که لامپ های ال ای دی را با قیمت بسیار پایین تر به مصرف کنندگان عرضه کند.کمیسیون تنظیم مقررات برق بیهار (BERC) برنامه کارآمد برق خانگی (DELP) را برای توزیع لامپ های LED در بین مصرف کنندگان داخلی در امریکا با قیمت پایین تر متقاعد کرد.

این تصمیم از طرف مجوز داران پخش- شرکت توزیع برق محدود بیهار شمالی (NBPDCL )و بیهار جنوبی (SBPDCL) گرفته شد. آن ها از  DELP تاییدیه خواهند گرفت تا لامپ های LED را به مصرف کنندگان داخلی عرضه کنند.

این طرح به صورت آزمایشی در ابتدا در مراکز اداری اجرا خواهد شد. شرکت های توزیع کننده برنامه ها با جزییات را با مشاوره خدمات محدود بهره وری انرژی (EESL) ثبت خواهند کرد و مکانیزمی برای تغییر لامپ های LED در طول سه سال ضمانت ایجاد خواهند کرد.
BERC شرکت خای توزیع را مدیریت کرده است. از شرکت های توزیع خواسته شده است که مکانیزم مناسبی برای این برنامه به نفع EESL انجام دهند. BERC هر دو شرکت را برای نهایی کردن توافق خدمات انرژی شرایز متقابل با EESL مدیریت کرده است.
هزینه این پروژه تقریبا 34.57 روپیه گذارش شده است. حدود 30,60,000 مصرف کننده داخلی وجود دارند که از هر کدام 113 روپیه برای هر لامپ گرفته خواهد شد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر