چگونه لوکیشن ماشین خود را بر روی نقشه در ویندوز 10 موبایل ذخیره کنیم

چگونه لوکیشن ماشین خود را بر روی نقشه در ویندوز 10 موبایل ذخیره کنیم


ویندوز 10 موبایل به زودی به طور رسمی منتشر خواهد شد و فعلا به طور آزمایشی در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر قرار دارد.این سیستم عامل به زودی  و در اوایل سال 2016 منتشر خواهد شد.در فیست سعی داریم تا شما را با برخی ترفندها و ویژگی های این سیستم عامل آشنا کنیم.

پارک کردن ماشین در شهرهای بزرگ و خیابان های پر رفت و آمد و شلوغش این روزها به یکی از معظلات زندگی شهری تبدیل شده است.شاید برای خود شما هم  پیش آمده باشد که با عجله ماشین خود را در خیابان و یا یک کوچه پارک کرده اید اما بعد که به سراغ ماشین خود رفته اید محل پارک آن را فراموش کرده اید.در چنین موقعیت هایی فناوری می تواند به ما کمک فراوانی کند.اپلیکیشن نقشه مایکروسافت در ویندوز 10 موبایل در چنین موقعیت هایی بسیار کاربردی خواهد بود و می توان به کمک آن و تنظیماتی که از ابتدا آن را انجام داده ایم محل پارک ماشین را پیدا کنیم.فعال کردن این ویژگی آسان است:

اگر شما از موقعیت یاب “Navigation” استفاده می کنید آیکون ماشین Car را زمانی که در محل پارک هستید اجرا کنید و زمان آدرس دقیق محل را بر روی نقشه ثبت کنید.در آن قسمت گزینه های جالبی مانند افزودن عکس و  یادداشت هم وجود دارد که می توانید در صورت لزوم از آن ها استفاده کنید.زمانی که اطلاعات را وارد کردید،دکمه ی ذخیره را بزنید و حالا از محل پارک ماشین خود در هر زمانی که احتیاج داشته باشید آگاه خواهید شد و در زمان برگشت سردر گم به دنبال آن نمی گردید.

اگر از افرادی هستید که از موقعیت یاب استفاده نمی کنید، می توانید از روش زیر استفاده کنید:

maps find car directions scn

1.همبرگر منو را اجرا کنید.

2.بر روی آیکون Favorites تب کنید و سپس لوکیشن ماشین را به صورت دستی در قسمت car وارد کنید.

 

چگونه در زمان برگشت ماشین را با استفاده از لوکیشن ثبت شده پیدا کنیم؟

maps find car directions scn

1.منوی همبرگری را اجرا کنید وسپس گزینه ی favorites را اجرا کنید

2.بر روی گزینه ی car کنید،لوکیشن بر روی نقشه مشخص می شود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر