تبلت آی پد پرو( iPad Pro) با صفحه کلید هوشمند می تواند به خوبی یک لپ تاپ کار کند.

تبلت آی پد پرو( iPad Pro) با صفحه کلید هوشمند می تواند به خوبی یک لپ تاپ کار کند.


آی پد پرو دارای صفحه کلید هوشمند است که باعث می شود بتوان از این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ استفاده کرد.آی پد پرو دارای صفحه ای بزرگ تر، رزلوشن بالاتر است و قابلیت نمایش دو تصویر هم زمان را دارد. و حال به آن قلم و صفحه کلید هوشمند نیز اضافه شده است که باعث شده است این دستگاه بتواند جایگزینی برای لپ تاپ باشد. صفحه کلید هوشمند بسیار به درد بخور تر از چیزی است که انتظار می رود. قلم آن نیز دقیقا به همان خوبی که انتظار می رفت کار می کند. اما سوالاتی در مورد قابلیت استفاده از قلم برای برخی از اپلیکیشن ها وجود دارد.


صفحه کلید دو قابلیت دارد که بسیار جالب و مفید است. اول این که یک معجزه مهندسی است که شامل سه لایه می باشد که یکی از آن ها لایه ای رسانا است که نیرو را به صفحه کلید و داده درون آی پد منتقل می کند. روی آن را یک کاور فابریک پوشانده است که طراحی صفحه کلید را بسیار منحصر به فرد کرده است. این کاور ضد آب و ضد لکه است و موجب بازخورد لمسی بسیار خوبی برای تایپ کردن می شود.
پشت این صفحه کلید هوشمند به صورت میکروفیبر است و وقتی که صفحه کلید به عنوان کاور استفاده می شود، صفحه نمایش را می پوشاند. میکروفیبر همچنین باعث می شود که صفحه نمایش تمیز بماند. قطر آن 3.2 میلی متر است و وقتی که به عنوان کاور استفاده می شود فقط اندکی از کاور هوشمند قطور تر است. صفحه کلید به صورت مغناطیسی با سه نقطه تماس به لبه بلند آی پد متصل می شود. این اتصالات نیرو و اتصال داده را به صفحه کلید منتقل می کنند.
می توان از آی پد پرو برای کارهایی استفاده کرد که به صورت نرمال انسان ترجیح می دهد با لپ تاپ انجامشان دهد. مانند ایمیل زدن، مقاله نویسی و کارهای دیگر که نیازمند تایپ کردن هستند.
خیلی عادت به کار کردن با آن سخت نیست، به غیر از چند کلید ، مانند کلید Control و اضافه شدن کلید Command چیزی تغییر نکرده است. همچنین مات بودن صفحه کلید باعث شده است که کار کردن با آن بسیار ساده شود.
وقتی که با صفحه کلید هوشمند اپل تایپ می کنید، انگشتان شما نسبت به صفحه کلید هایی که صاف و صیغلی هستند لیز می خورد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر