سامسونگ گلکسی S7 ، یک گوشی دارای دوربین برآمده با ظاهری شبیه به نوت 5

سامسونگ گلکسی S7 ، یک گوشی دارای دوربین برآمده با ظاهری شبیه به نوت 5

تنها چند روز از شروع سال جدید گذشته است اما دنیای موبایل پر از جنب و جوش می باشد . شکی نیست که گلکسی S7 ، جدیدترین گوشی هوشمند پیشرفته سامسونگ ، دوباره بیشترین سهم فروش بازار را به خود اختصاص می دهد . به دنبال گزارش های جدیدی که در مورد مشخصات این دستگاه منتشر شده است ، شایعاتی نیز شنیده می شود که از این امر حکایت می کنند که گوشی جدید به یک دوربین برآمده مجهز است و از نظر ظاهری به برادر خود ، نوت 5 ، شباهت دارد .

خبرگذاری سم موبایل ( SamMobile ) می گوید سامسونگ در ساخت S7 از الگوی طراحی نوت 5 ولی با ضریب شکل کوچک تر استفاده کرده است . این ادعا به دلیل منحنی بودن کاور پشتی گلکسی S7 مطرح شده است که آن را به نوت 5 و سامسونگZ3 شبیه می سازد . در گذشته گفته شده بود که سامسونگ می خواهد دکمه خانه را در گوشی جدید به شکل مربع می سازد اما در گزارشات جدید آمده است که این قطعه هنوز شکل دایره ای خود را حفظ کرده است . در هر حال به نظر نمی رسد که شکل این قطعه فرق چندانی در میزان خرید این دستگاه ایجاد کند .

اگر از آن دسته از کاربرانی می باشید که از نسبت به دوربین های برآمده چندان دیدگاه خوبی ندارید از شنیدن این نکته ناراحت می شوید زیرا سم موبایل اعلام کرده است که گوشی جدید برخلاف محصولات پیشین به چنین قطعه ای مجهز است . سازنده هنوز اطلاعات دقیقی را در مورد این دستگاه  منتشر نکرده است اگرچه که خبری که در مورد پنل این دستگاه منتشر شد صحت دارد . در هر حال تفاوت های ظاهری کمی بین گلکسی S6 و گلکسی S7 وجود دارد . این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ محصول جدید را با سخت افزاری متفاوت از آن چه تا به حال در گزارشات آمده است ،  عرضه کند . به طور مثال ممکن است که گلکسی S7 به اسکنر عنبیه چشم نیز مجهز شود .

سامسونگ در نظر دارد به طور رسمی در تاریخ 21 فوریه ( دوم اسفند ) از گلکسی S7 رونمایی کند از این رو فاصله چندانی تا زمان عرضه این گوشی باقی نمانده است اگرچه که همین زمان کوتاه نیز برای کاربرانی که به دنبال ارتقاء گوشی های خود هستند ، زمانی طولانی تلقی می شود .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر