نمایشگاه CES 2016 : دی لینک

نمایشگاه CES 2016 : دی لینک

نمایشگاه CES 2016 : دی لینک

این بار نوبت به دی لینک است که تا کنون از اخبار و گفتگوهای خبری فعلا مشخص شده است دو محصول در این نمایشگاه دارد.البته امکان دارد در طی روزهای آینده محصولات بیش تری هم داشته باشد. یکی از این محصولات یک روتر است با طراحی ویژه و دیگری محصولی است در حوزه ی خانه ی هوشمند و مربوط به سیستم های امنیتی می شود.

دی لینک،یک شرکت تجهیزات مخابراتی و شبکه است که در سال 1986 در تایپه با نام داتکس سیستم تاسیس شد. در سال 1994 نام این شرکت به دی لینک تغییر پیدا کرد.این شرکت 127 نماینده فروش در 64 کشور دارد و با 10 مرکز پخش جهانی حدود 100 کشور را پوشش می ‌دهد.

 

سیستم هوشمند نظارت منازل دی لینک

dch s165front

دی لینک را بیش تر با محصولات شبکه ای مانند مودم ها می شناسیم اما این کمپانی هم مانند بسیار دیگر چند وقتی است وارد حوزه ی خانه ی هوشمند شده است و یکی از محصولاتی را هم که با خود به نمایشگاه آورده است و تا کنون مشخص شده در این حوزه است.محصول خانه ی هوشمند دی لینک در بخش امنیت و نظارت خانه های هوشمند است.نام این محصول Mydlink است.امنیت داخلی خانه ها همیشه اهمیت دارد و این روزها با حسگرها و دوربین های امنیتی که از فاصله ی دور از خانه هم قابل کنترل اند.یکی از مهم ترین کارهای این وسیله اعلام اخطار در صورت وجود دود و یا مونوکسید کربن در محیط خانه است و چون این دستگاه به وای فای متصل است ،کاربر حتی اگر در خانه هم نباشد به سرعت مطلع می شود و نوتیفیکشن هایی را به فرد ارسال می کند.دارای سنسورهای حساس به حرکت است و با فعال کردن آن امنیت خانه را تامین می شود و کاربر را از ورود افراد غریبه مطلع خواهد کرد.حتی علاوه بر سنسورهای حساس به حرکت ،دارای سنسورهای حساس به صدا هم هست که امنیت را چندین برابر تضمین می کند.یک میکروفون قوی هم دارد که شما می توانید ازان برای مراقبت از بچه ها استفاده کنید و یا از این وسیله در مکان هایی که شنود آزاد و غیر قانونی و افراد از آن آگاهی دارند استفاده کرد.اگر صدای شکستن شیشه و یا د به گوش برسد این دستگاه آن را حس کرده و به کاربر خود اعلام می کند.

 

روتر خانگی EXO دی لینک

dir 879sideleft

رهیاب یا روتر دستگاه رایانه ‌ای شبکه ‌ای (یا یک رایانه) است که بسته ‌های داده را بر روی یک شبکه بهم ‌پیوسته برای رسیدن به مقصدشان، هدایت می‌ کند. مسیریاب مانند پل فقط پیغام ‌هایی که مقصدشان قطعه وصل شده ‌است از خود عبور می‌ دهد، ولی پیغام ‌های همگانی را عبور نمی‌ دهد.دی لینک در عرضه ی روترها همیشه پیش گام بوده ایت و جز کمپانی های فعال و قابل قبول این حوزه محسوب می شود.یکی از نیازهای مهم این روزهای دنیای فناوری اینترنت پر سرعت است و دستگاهی که این نیاز را با سرعت خوب دریافت و ارائه کند.روتر دی لینک بی شک گزینه ی مناسبی خواهد بود که در طی این نمایشگاه عرضه خواهد شد.این روتر از چند جهت قابل ارزیابی و تحسین است.سرعت بالا،طراحی زیبا و قیمت مناسب.این روتر دو باند دارد.یکی از باندها 5GHz حداکثر سرعت آن به 1300 Mbps می رسد و باند دیگر 2.4 GHz به سرعت به 600 Mbps می رسد.ویزگی های این روتر به طور خلاصه:دارای تقویت کننده ی قوی برای آنت دهی بهتر و دسترسی آسان تر به امواج، ویژگی Gigabit Ethernet برای ارتباطات کابلی سریع،SmartConnect برای ترکیب دو باند مجزا و تبدیل آن به یک شبکه ی واحد،این ویژگی ها در کنار ویژگی های دیگر محصول قابل قبول و محبوبی را عرضه کرده است.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر