سامسونگ صاحب بیش از صد جایزه از CES 2016

سامسونگ صاحب بیش از صد جایزه از CES 2016

سامسونگ الکترونیک از این که بیش از صد جایزه از CES 2016 دریافت کرده است ، به خود می بالد . خبرگزاری سم موبایل (sammobile) می گوید این شرکت در بخش مربوط به سرگرمی های خانگی ، اسباب منزل ، موبایل و IoT نمایشگاه ، حضور پررنگی داشت و همچنین در نظر دارد محصولات نمایشگاهی خود را امسال در بازار عرضه کند .

هفته گذشته معلوم شد که این سازنده کره ای بیشترین توجه نمایشگاه را به خود جلب کرده بود زیرا با رونمایی از Smart TV ، درست بعد از دریافت گواهی UHD Alliance Premium برای خط تولید SUHD 2016 ، جایزه بهترین اپتکار نیز به این سازنده تعلق گرفت .

مدیر اجرایی سامسونگ الکترونیک آمریکای شمالی در زمینه آینده این شرکت می گوید : " هدف اصلی سامسونگ این است که با ارائه محصولات جدید ارتباط معنادار تری را بین مصرف کنندگان ایجاد کند . "

تلوزیون های SUHD سری KS9500 مجهز به صفحه انحنا دار ، یخچال های چهار در فلکس فمیلی هاب و تبلت گلکسی TabPro S تنها برخی از محصولات این سازنده بودند که توانستند جوایز متعددی را دریافت کنند . گلکسی TabPro S علاوه بر این توانست جوایزی را از خبرگزاری هایی مانند تک رادار(TechRadar) و ان گجت (Engadget) دریافت نماید .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر