هدفون بی سیم اپل برای آیفون 7

هدفون بی سیم اپل برای آیفون 7

گزارش شده است که اپل به صورت جدی سعی دارد جک هدفون را در آیفون بعدی خود رها کند و در عوض بر روی نوعی هدفون بیتز بی سیم جدید کار کند. این غول تکنولوژی در حال توسعه یک هدفون بیتز است که از طریق بلوتوث به یک گوشی وصل می شود و هیچگونه سیمی ندارد.


این هدفون ها که احتمالا می تواند با استفاده از آنها تماس های تلفنی را پاسخ داد و نرم افزار Siri را فعال کرد، احتمالا همراه با آیفون 7 عرضه نخواهد شد. بر اساس شایعات، اپل در این فکر است که جک هدفون را برای باریک تر کردن آیفون 7 رها کند ولی مطمئنا خریداران از این تغییر هیجان زده نخواهند شد زیرا که لوازم جانبی گران آنها بی فایده خواهد شد. درخواست تکرانچ از اپل مبتنی بر حذف نکردن جک هدفون نیز دویست هزار امضا جمع کرده است.
گفته شده است که آیفون 7 در شهریورماه عرضه خواهد شد ولی نوع طراحی آن هنوز مشخص نیست. گارمن گفته است که اپل سه ویژگی آیفون 7 را آزمایش کرده است که در نوشته ای جدید آمده که آیفون 7 احتمالا ضد آب و دارای قابلیت شارژ بی سیم خواهد بود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

فریدون

جمعه, 16 خرداد 1399

سلام

پاسخ

ثبت نظر