بهترین‌های فناوری در لاس وگاس/ از جوراب نوزاد تا میدان پینت بال

بهترین‌های فناوری در لاس وگاس/ از جوراب نوزاد تا میدان پینت بال

به گزارش خبرگزاری مهر، بهترین های نمایشگاه CES لاس وگاس آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی از نگاه مردم به شرح ذیل است:
۱. جوراب هوشمند نوزاد که قابل شستشو است و می تواند به گوشی هوشمند متصل می شود و دارای «پالس اکسیمتر» است که می تواند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون نوزاد را بررسی کند و زمانیکه ضربان قلب نوزاد از حالت عادی خارج شود بصورت خودکار پیام هشدار به گوشی هوشمند ارسال می کند.

 

 

۲. میدان پینت بال شبیه سازی شده که دارای دستگاه heads-up display است و بصورت کلاه مخصوصی بر روی سر قرار می گیرد. این میدان می تواند اطلاعات مربوط به هدف گیری و میدان نبرد را روی شیشه آن نشان دهد و بازیکن پینت بال را در محیط واقعیت مجازی قرار دهد.

۳. بلوتوث مسیریاب که برد آن ۳۵۰۰ متر است و می تواند ۲۲ بلوتوث را کانکت کند.

۴. خودروی برقی شرکت فولکس واگن که قادر است ظرف ۱۵ دقیقه ۸۰ درصد از ظرفیت باتری خود را شارژ کند.

۵. تلفن همراه Huawei مدل Mate ۸ phablet که از رم ۳ و ۴ گیگ بر خوردار و دوربین آن ۱۶ مگاپیکسل است. این گوشی قدرت ۴۰۰۰ میلی آمپر دارد. و باریک و از صفحه ۶ اینچ برخوردار است.

۶. تلویزیون OLED شرکت LG که قادر است وضوح تصویر را به بهترین کیفیت ممکن نمایش دهد.

۷. ساخت هواپیمای بدون سرنشین EHang ۱۸۴ که قادر به حمل یک نفر است و با گرفتن برنامه می تواند شخص را به مقصد مورد نظر برساند. همچنین حداکثر سرعت آن ۶۰ مایل بر ساعت و می تواند تا ارتفاع حداکثر ۱۱ هزار پا به پرواز در بیاید.

۸. کیت آموزشی ربات ساز LEGO که از ۲۸۰ تکه تشکیل شده است و برای دانش آموزان دبستانی طراحی شده تا بتوانند رباتی موتوردار بسازند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر