سامسونگ ، تامین کننده اصلی پنل OLED آیفون !

سامسونگ ، تامین کننده اصلی پنل OLED آیفون !


خبرگزاری جی اس ام آرنا (gsmarena) می گوید اخیرا شایعات زیادی مبنی بر این که سامسونگ تامین کننده آینده قاب های شیشه ای آیفون خواهد بود ، شنیده شده است . گفته می شود که سامسونگ می خواهد کار خود را در این زمینه از سال 2018 آغاز کند اما از آنجایی که هدف پروژه تامین قطعات یک گوشی پر فروش مانند آیفون می باشد ، انتظار می رود که سامسونگ از همین حالا دست به کار شده باشد .

در حال حاضر در صنعت تولید OLED تنها چند بازیکن فعال وجود دارند که با تمام توان کار می کنند تا شاید بتوانند پاسخگوی حجم تقاضای این قطعه باشند از این رو می توان گفت که زمانی که بازیکنی مانند سامسونگ وارد این بازی شود به تامین کننده اصلی این قطعه مبدل می گردد . روابط تجاری قطبی سامسونگ و اپل پای شرکت ژاپن دیسپلی را نیز برای تامین سفارشات نمایشگرهای آیفون در آینده ، به میدان کشیده است اگرچه که احتمال بروز این رویداد به دلیل انعقاد قراردادهایی بین سامسونگ و اپل کم رنگ تر شده است .

هنوز هیچ اطلاعاتی از طرف این دو شرکت در این زمینه منتشر نشده است اما منابع صنعتی معتقد هستند که قرارداد این شراکت هم اکنون بین اپل و سامسونگ امضاء شده است . در حال حاضر تنها می توان گفت که اسنادی محرمانه بین دو طرف رد و بدل شده است اگرچه که برخی از خبرگزاری ها شایعاتی را نیز در مورد ارقام ذکر شده در این اسناد منتشر کرده اند .

سامسونگ در نظر دارد رقمی بین 6.64 تا 7.47 بیلیون دلار را در صنعت ساخت نمایشگر سرمایه گذاری کند . این رقم در واقع صرف خرید تجهیزات ، بهسازی کارخانه و کارمندان می شود تا این سازنده بتواند پاسخگوی افزایش حجم  تقاضا باشد . این سرمایه گذاری به صورت قسمت بندی شده انجام می گیرد به این نحو که سامسونگ امسال بین 2.49 تا 3.32 بیلیون دلار را صرف ساخت ماهیانه 30000 تا 45000 قطعه نمایشگر OLED و سال آینده مبلغ 4.17 بیلیون دلار را صرف ساخت ماهیانه 45000 قطعه نمایشگر می کند .

MZ102

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر