با این اپلیکیشن به لیست کارهایی که می خواهید انجام دهید تایمر های پومودورو را اضافه کنید

با این اپلیکیشن به لیست کارهایی که می خواهید انجام دهید تایمر های پومودورو را اضافه کنید

تکنیک پومودورو یک تکنیک مدیریت زمان است که در آن فرد پس از 25 دقیقه کار کردن 3 تا 5 دقیقه استراحت می کند. هر 25 دقیقه یک پومودورو است و پس از چهار پومودور فرد استراحت طولانی تری، مثلا 15 تا 20 دقیقه ، انجام می دهد. تکنیک پومودورو روشی بسیار پر طرفدار برای افزایش بهره وری است. تعجب آور نیست که اپلیکشن های زیادی به هدف نهایت استفاده از این تکنیک موجود می باشد. در بین همه چیزهای عجیب قریب در مورد پومودورو، اپلیکیشن رایگان پومودان( PomoDone ) برنامه بسیار خوبی است.

 


پومودان به خدمات مدیریت کار شما، هر چیزی که باشد تایمر پومودورو اضافه می کند. شما می توانید پومودان را با پروژه خاص خود و یا کارهایی که قرار است انجام دهید همگام سازی کنید و از روی آن به کارهای خود بپردازید. برای الان، از پومودان ابزارهای پر طرفداری مانند Trello, Todoist, Wunderlist, Evernote, Asana و Basecamp را پشتیبانی می کند.
اگر اپلیکیشن مدیریت کار شما در لیست زیر نیست نگران نباشید. ممکن است به زودی به آن اضافه شود، چرا که لیست خدمات همیشه در حال گسترش است. همچنین پومودان دارای قابلیت لیست کارهایی که باید انجام شود است که می توانید از آن استفاده کنید.
پومودان شاید ساده به نظر بیاید، ولی دارای ویژگی های به درد بخور مانند هات کیز ( میانبر صفحه کلید)، پیگیری زمان و بازه های زمانی شخصی سازی شده برای زمان های کار و استراحت می باشد. یک اکستنشن کروم نیز موجود می باشد که پیشنهاد می شود فعلا از آن استفاده نکنید.
پوموتودو (Pomotodo) و پوملا (Pomello) اپلیکیشن های دیگری هستند که همین کار را انجام می دهند.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر