طراحی مجدد گوشی پرچم دار ال جی G5 !

طراحی مجدد گوشی پرچم دار ال جی G5 !

خبرگزاری اندروید آتوریتی (androidauthority) می گوید : تنها چند هفته تا شروع کنگره جهانی موبایل (MWC) باقی مانده است و ال جی می خواهد در این رویداد با عرضه گوشی پرچم دار جی 5 (G5) شانه به شانه سامسونگ پیش رود . شایعاتی که در گذشته منتشر شده بود اطلاعات کمی را در مورد جی 5 در بر داشتند اما هم اکنون یکی از منابع خبری میزان زیادی از جزییات واقعی گوشی جدید ال جی را منتشر کرده است .

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که شایعاتی که در گذشته در مورد کنار گذاشتن سبک طراحی گوشی های سری جی نقل شده بود ، صحت داشته اند . تصاویری که اخیرا از جی 5 منتشر شده نشان می دهند که این گوشی جدید نازک تر ، بلندتر و عریض تر از دیگر گوشی های پرچم دار سری جی ساخته می شود . ال جی مدل جی 4 را با طول ، عرض و ضخامتی معادل 148.9 ، 76.1 و 6.3-9.8 میلی متر عرضه کرده بود اما طبق تصاویر منتشر شده انتظار می رود که گوشی جدید 149.4 میلی متر طول ، 73.9 میلی متر عرض و 8.2 میلی متر ضخامت داشته باشد .

mz117

آنچه که از نظر عده ای بسیاری جالب بوده این است که ظاهرا ال جی می خواهد این بار دکمه های صدا را به کنار گوشی منتقل کند . در طراحی جدید شاسی پاور همچنان در مکان قبلی خود ( پشت گوشی زیر شاسی دوربین ) باقی مانده است و اسکنر اثر انگشت را نیز در خود دارد ، این امر جی 5 را به گوشی های جدید نکسوس شبیه تر می سازد .

عکسی که جدیدا منتشر شده است به تصویری که چند وقت پیش توسط خبرگزاری CNet Korea منتشر شده بود نیز شباهت دارد . CNet Korea هنگام منتشر ساختن تصاویر طرح جدید اعلام کرده بود که گوشی پرچم دار جدید جی 5 با یک طراحی کاملا متفاوت در بازار عرضه می شود . خبر دیگری که در مورد جی 5 منتشر شده این است که ال جی در نظر دارد مبارز جدید خود را به یک بدنه تماما فلزی مجهز کند . این اولین بار است که ال جی در ساخت گوشی های خود از بدنه کاملا فلزی استفاده می کند . علاوه بر این گفته می شود که  جی 5 با  یک نمایشگر لبه به لبه 5.6 اینچی دارای رزولوشن QHD در بازار عرضه می گردد .

mz118

ال جی تایید کرده است که در تاریخ 21 فوریه ( دوم اسفند) در بارسلونا از جی 5 رونمایی می کند . از آنجایی که بیش از یک ماه تا تاریخ رونمایی از این گوشی باقی مانده است می توان با اطمینان گفت که اطلاعات بیشتری در آینده در مورد جی 5 منتشر می گردد . جی 4 در بازارهای خاصی عرضه شد ولی یک گوشی هوشمند بسیار خوب بود که با عرضه ال جی وی 10 (LG V10) موقعیت بالاتری را برای خود ایجاد کرد . هم اکنون جی 5 به عنوان جانشین جدید معرفی شده است و انتظار می رود که این دستگاه راه برادر بزرگ تر خود را دنبال کند و همچنین چالشی جدی را در سال 2016 در راه سامسونگ ایجاد کند .

مانند همیشه توصیه می شود که تا زمان عرضه شدن یک دستگاه هم چنان با چشم تردید به جزییات منتشر شده در مورد آن نگاه شود اما از آنجایی که منبع منتشر کننده این اطلاعات در گذشته جزییات دقیقی را در زمینه های مختلف منتشر کرده است می توان گفت که ال جی برای ساخت گوشی های پرچم دار خود به یک سبک طراحی جدید روی آورده است .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید . 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر