کشف مشکل بزرگ در نمایشگرهای لومیا 950 و 950 ایکس ال / خریداران دست نگه دارند

کشف مشکل بزرگ در نمایشگرهای لومیا 950 و 950 ایکس ال / خریداران دست نگه دارند

به گزارش خبرآنلاین، در سال 2012 نوکیا فناوری جدید خود به نام super sensitive touch یا اسکرین لمسی فوق‌العاده حساس را به جهانیان معرفی کرد. این فناوری به زبان ساده طوری تعریف‌شده که مثلاً با در دست داشتن دستکش هم می‌توانید نمایشگر موبایل را تبلت موردنظر را لمس کرده و از آن استفاده کنید.

ظاهراً این فناوری در ساخت لومیا 920 و 930 بکار گرفته‌شده و اینک در تبلیغات 950 و 950 ایکس ال نیز گفته‌شده که از این فناوری استفاده‌شده است.

اما یک موسسه تحقیقات مدیا در فرانسه، theWINdows با آزمایش هم‌زمان و کنار هم قرار دادن لومیا 950 ایکس ال و گلکسی اس 6 نشان داد که با پوشیدن دستکش همچنان صفحه لمسی گلکسی به‌خوبی کار می‌کند اما لومیا اصلاً!

بنابراین نمایشگر تعبیه‌شده در لومیا 950 و 950 ایکس ال نه‌تنها حساسیت فوق‌العاده ندارد، بلکه اصلاً حساسیت هم ندارد و این باعث می‌شود تا کاربر هنگام استفاده از گوشی دچار مشکل کندی پاسخ از سوی نمایشگر بعد از هر لمس صفحه شود.

حتی به‌روزرسانی سیستم‌عامل و ارتقاء به ویندوز 10 نیز نتوانسته این مشکل را حل کند، چراکه عملاً این مشکل سخت‌افزاری است تا نرم‌افزاری و کاربرانی که این نکته را خواهند دانست از خرید آن منصرف خواهند شد.

فناوری سوپر سن ستیو(تصویر زیر)

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر