نسخه جدید اسکایپ با قابلیت پنهان کردن IP کاربر

نسخه جدید اسکایپ با قابلیت پنهان کردن IP کاربر

مایکروسافت سرانجام، روشی را اتخاذ کرد تا آدرس های IP کاربر، به صورت پیشفرض، در اسکایپ، پنهان شوند. چهار سال پیش از این، نقصی در اسکایپ باعث شد تا کاربران مخرب بتوانند که آدرس های IP را از طریق این سرویس بدست آورند. حال، مایکروسافت قابلیت پنهان کردن IP در اسکایپ را فراهم کرده که بصورت پیشفرض با آخرین بروزرسانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.


این یک اتفاق بسیار مهم بخصوص برای گیمرها است، معمولا در یک بازی، گیمرها سعی دارند تا از بروز یک حمله DDoS جلوگیری کنند زیرا رقبا به راحتی می توانند آدرس های IP آنها را ببینند و آنها را با ارسال ترافیک بالا مجبور به ترک صحنه کنند.
تیم اسکایپ در پست وبلاگی خود نوشته است: "اسکایپ قصد دارد تا یک تجربه امن را در اختیار کاربران خود قرار دهد. ما به تازگی قابلیت جدیدی را معرفی کرده ایم که در آن آدرس IP کاربر، پنهان خواهد شد. این ویژگی در آخرین ورژن اسکایپ، موجود خواهد بود."

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر