چگونه وب سایت ها را از هر مرورگری به نوار وظیفه ویندوز اضافه کنیم

چگونه وب سایت ها را از هر مرورگری به نوار وظیفه ویندوز اضافه کنیم

برای دسترسی راحت تر به وب سایت های مورد علاقه خود می توانید به راحتی آن ها را به نوار وظیفه ویندوز خود اضافه کنید. نوار وظیفه ویندوز کاملا قابل شخصی سازی است و ارزشش را دارد که آن را طوری تنظیم کنید تا به همه برنامه های مورد علاقه تان با یک کلیک دسترسی پیدا کنید. به هر حال شما به یک نرم افزار دسکتاپ روی نوار وظیفه خود محدود نیستید. از کروم استفاده می کنید یا اینترنت اکسپلورر، می توانید به راحتی هر وبسایتی را به نوار وظیفه خود اضافه کنید. این کار، اگر یک اپلیکیشن خاص برای ابزار های وب مانند بازی های کامپیوتری و یا رادیو اینترنتی دارید بسیار مفید خواهد بود.


در کروم، روی منو سه خط در قسمت بالای سمت راست  کلیک کنید. زیر More tools، گزینه Add to taskbar… را انتخاب کنید . می توانید سایت خود را نام گذاری کنید و همچنین  انتخاب کنید که آن را در پنجره خود باز کند یا خیر ( اگر بخواهید مانند یک اپلیکیشن آن را جدا کنید باید این کار را انجام دهید) .
در اینترنت اکسپلورر، به راحتی فاوآیکون سایت دلخواه را بگیرید ( شکل کوچک در قسمت سمت چپ نوار آدرس) و آن را به نوار وظیفه خود بکشید تا اضافه شود.
اج و فایر فاکس متاسفانه با چند مانع رو به رو هستند.
در اج، فقط می توانید سایت ها را به منو استارت اضافه کنید. روی سه نقطه در قسمت بالای سمت راست صفحه کلیک کنید و Pin to Start را انتخاب کنید. این کار یک لایو تایل برای وبسایت اضافه می کند. اگر می خواهید آن را به نوار وظیفه خود اضافه کنید باید از IE استفاده کنید.
در فایرفاکس شما نمی توانید یک سایت را به نوار وظیفه خود بکشید. در عوض یک میانبر یا شورتکات  برای دسترسی به فایرفاکس بسازید. برای ویندوز 64 بیتی فایل اجرایی در این قسمت است:

“C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe”

برای 32 بیتی:

“C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe”

سپس از قسمت Target یک فاصله اضافه کنید و URL مورد نظر را در آن قسمت بنویسید. سپس میانبر فایرفاکس را به نوار وظیفه بکشید.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر