ویدئوهای تبلیغاتی "60 ثانیه ای" در اینستاگرام

ویدئوهای تبلیغاتی "60 ثانیه ای" در اینستاگرام

به گزارش انگجت، اینستاگرام رفته رفته در حال فاصله انداختن بین ویدئوهای کاربران و تبلیغ کنندگانست. از سپتامبر، شرکتهای تجاری قادر بودند که تبلیغات ویدئویی 30 ثانیه ای در اینستاگرام آپلود کنند که تقریبا دو برابر زمان یک ویدئو برای کاربران عادی است و از این هفته، این محدودیت نیز برداشته شد و زمان ویدئوهای تبلیغاتی به یک دقیقه رسید.


Warner Bros و T-Mobile از اولین برندهایی هستند که از این زمان اضافی بهره بردند و تیزرهای خود را در اینستاگرام در معرض دید کاربرانشان گذاشتند. این زمان اضافی می¬تواند در جهت نوآوری و خلاقیت شرکت ها برای تبلیغات مفید باشد ولی در عین حال به سمت تبلیغات سنتی می رود و کمتر شبیه به تبلیغات قابل به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می شود.
برای اینستاگرام، این یک حرکت روشن برای پول درآوردن بیشتر است. دلیل اینکه شرکت ها به اینستاگرام علاقه بیشتری برای تبلیغ کردن دارند، 400 میلیون کاربر است که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند. از این به بعد باید در اینستاگرام منتظر تبلیغات بیشتری باشید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر