لیست های فروش ضد آب بودن گلکسی S7 و S7 ادج را تایید کردند !

لیست های فروش ضد آب بودن گلکسی S7 و S7 ادج را تایید کردند !

خبرگزاری جی اس ام آرنا (gsmarena) می گوید : کمتر از دو هفته تا زمان رونمایی از گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی S7 و S7 ادج باقی مانده است و تا به حال مراکز خبری زیادی خبرهای بی شماری را در رابطه با این دو گوشی هوشمند منتشر کرده اند با وجود این خبری که هم اکنون در حال خواندن آن هستید مهمترین خبر منتشر شده در مورد این دو دستگاه می باشد .

این خبر ضد آب بودن گلکسی S7 و S7 ادج را تایید می کند . پایگاه داده های گمرک های کشور هند اخیرا اطلاعاتی را به همراه یک لیست از قطعات یدکی گلکسی S7 ، که شماره سریال آن (SM-G930F) می باشد ، منتشر کرده است . اطلاعات منتشر شده از شرایط سخت وارانتی این گوشی هوشمند حکایت می کنند اما در لیست های منتشر شده جزییات جالبی در مورد ضد آب بودن برخی از قطعات این گوشی هوشمند به چشم می خورد . از آنجایی که در این لیست از تعداد بالای این دستگاه نام برده شده است می توان با اطمینان گفت که ضد آب بودن قطعات مربوط به محصول نهایی می باشد که قرار است به تولید انبوه برسد .

سامسونگ برخی از محصولات خود را به صورت ضد آب می ساخت . این سازنده بعد از این که گواهی IP67 را برای گلکسی S5 دریافت کرد ، تصمیم گرفت که گوشی هوشمند گلکسی S6 را ضد آب نسازد . این امر باعث شد که سونی به تنها سازنده ای مبدل شود که گوشی های خود را به قابلیت ضد آب بودن مجهز می کند اگر چه که این سازنده ژاپنی نیز بعد از مدتی سیاست تولید خود را تغییر داد . هم اکنون تنها باید صبر کرد و دید که سامسونگ گلکسی S7 تا چه حدی ضد آب است و شرایط وارانتی این گوشی هوشمند چه محدودیت هایی را برای کاربر ایجاد می کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر