Google Map بروزرسانی شد ، ویژگی های بهتر در کنار گرافیک زیباتر

Google Map بروزرسانی شد ، ویژگی های بهتر در کنار گرافیک زیباتر

گوگل مپ (Google Map) به ورژن 9.20 ارتقاء یافت . مهم ترین ویژگی بیلد جدید همان چیزی است که کاربران گوشی های هوشمند اندروید مدت ها در انتظار آن بوده اند . آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که هنگام استفاده از این نرم افزار و شنیدن مسیرهای پیشنهادی سخنگوی آن ، یک تماس تلفنی دریافت کنید ؟ در چنین حالتی کاربر صدای سخنگوی نرم افزار و مخاطب خود را به طور همزمان می شنود ، از این رو یا مسیر خود را گم می کند و یا باید به مکالمه خود پایان دهد .

بیلد جدید این مشکل را ندارد و کاربر را قادر می سازد تا در هنگام دریافت تماس تلفنی صدای سخنگوی نرم افزار را قطع کند . برای این کار ، کاربر باید به قسمت تنظیمات نرم افزار برود و گزینه "Play voice during phone calls." را غیرفعال سازد . با انجام این کار ، هنگام استفاده از نرم افزار و دریافت یک تماس ، کاربر تنها صدای مخاطب خود را می شوند .

بیلد جدید علاوه بر این بین عکس های کاربر و مکان هایی که وی از آن ها بازدید کرده است ، یک ارتباط ایجاد می کند ؛ به این نحو که نرم افزار عکس های کاربر را در کنار مطالبی قرار می دهد که کاربر در مورد آن مکان نوشته است . کاربر همچنین می تواند اسم مکان های مختلف را به خط زمانی (timeline) خود اضافه سازد و زمان و تاریخ هایی را که از این مکان ها بازدید کرده است نیز در این خط زمانی لحاظ کند .

بیلد جدید گوگل مپ یک علامت را به همراه نام مکانی که کاربر باید مسیر خود را از آن جا تغییر دهد ، به نقشه اضافه می کند . در نسخه پیشین این نرم افزار تنها نام خیابان و یا مکان مورد نظر برای تغییر مسیر در بالای نقشه نشان داده می شد .

کاربران بروزرسانی گوگل مپ را به طور خودکار دریافت خواهند کرد با وجود این می توانند فایل APK این نرم افزار را از سایت های اینترنتی دانلود نمایند . قابلیت های جدید ، مفیدترین قابلیت هایی می باشند که گوگل تا به حال به نرم افزار گوگل مپ افزوده است .

1- مرتبط سازی تصویر به بازدیدها و مطالب مرتبط با آن ها

mz231

2- غیرفعال سازی صدای نرم افزار در هنگام دریافت تماس تلفنی

mz232

3- اضافه سازی یک مکان به خط زمانی

mz233

mz234

4- بیلد پیشین گوگل مپ

mz235

5- بیلد جدید گوگل مپ

mz236

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر