راه اندازی شبکه اجتماعی ویژه دانش آموزان تا سه ماه آینده

راه اندازی شبکه اجتماعی ویژه دانش آموزان تا سه ماه آینده


آفتاب نوشت: مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از راه اندازی شبکه اجتماعی ویژه دانش آموزان تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با کمک خیرین تبلت ویژه دانش آموزان را تهیه کنیم.حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آقامیر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ایجاد شبکه اجتماعی ویژه دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش ۴۰ میلیون نفر مخاطب دارد و محتوایی که در تبیان آماده می شود در اختیار فرهنگیان و اصحاب دانش قرار گیرد.

وی افزود: دانش آموزان از سایت تبیان استفاده می کنند اما سازمان یافته نیست. رویکرد جدیدی که وزیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی این وزارت خانه دارند با بستر اختصاصی که برای دانش آموزان فراهم می شود محتوا را به صورت نظام مند در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان تصریح کرد: بیش از ۵۰ هزار بسته ویژه دانش آموزان در حوزه های مختلف همانند هنر، خوشنویسی، فیزیک، قرآن و غیره آماده کرده ایم.

وی ادامه داد: ابزار شبکه های اجتماعی تلفن همراه و تبلت است. در تلاشیم تا با کمک اهل خیر تبلت ویژه دانش آموزان تهیه کنیم و محتوایی که آموزش و پرورش و تبیان تهیه کرده اند در این تبلت قرار گیرد و در اختیار دانش آموزان بگذاریم.

حجت الاسلام و المسلمین آقا میری بیان کرد: اگرشبکه اجتماعی دانش آموزان ایجاد شود درصد قابل توجه کاربر را در سایت تبیان خواهیم داشت.

مدیر عامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان تصریح کرد: شبکه های اجتماعی ویژه دانش آموزان ظرف سه ماه راه اندازی می شود و در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر