وایبر به زودی با قابلیت تماس تصویری برای گوشی های مجهز به ویندوز 10 عرضه می شود !

وایبر به زودی با قابلیت تماس تصویری برای گوشی های مجهز به ویندوز 10 عرضه می شود !


سازندگان هم اکنون در حال ساخت این نرم افزار هستند .
چند وقت پیش شایعاتی مبنی بر این امر مطرح شد که وایبر در نظر دارد نرم افزار پیام رسان خود را برای سیستم عامل ویندوز 10 عرضه نکند اما گزارشات جدید می گویند که تیم سازنده این نرم افزار ، نقشه های بزرگی برای جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت در سر پرورانده است .

خبرهای جدید منتشر شده از خبرگزاری ویندوز لیتست (WindowsLatest) نیز تایید کرده اند که وایبر در حال ساخت یک نرم افزار برای گوشی های مجهز به ویندوز 10 می باشد . این تنها خبر جالب برای طرفداران این نرم افزار نیست زیرا وایبر اعلام کرده است که نرم افزار جدیدش قابلیت تماس تصویری را نیز در خود دارد .

کاربرانی که هنوز ویندوز 10 را برای گوشی های خود دریافت نکرده اند نیز می توانند از وایبر استفاده کنند زیرا بیلد ویندوز فون این نرم افزار در ویندوز استور قرار دارد .

اخیرا برخی از شرکت های سازنده نرم افزار تصمیم گرفته اند که محصولات خود را برای ویندوز 10 نسازند با وجود این هنوز هم تعداد زیادی از سازندگان برای این سیستم عامل نرم افزار می سازند . از آنجایی که مایکروسافت هنوز Windows 10 Mobile را برای ویندوز فون عرضه نکرده است ، شرکت های سازنده نرم افزار نیز اقدامی برای ساخت برنامه  برای این سیستم عامل نکرده اند .

متاسفانه تعداد نرم افزارهایی که بیلد Windows 10 Mobile آن ها باید ساخته شود ، بسیار زیاد است و بعضی از سازندگان نیز تمایلی به صرف منابع مالی خود برای ساختن چنین نرم افزارهایی ندارند به همین دلیل است که پروژه هایی نظیر Astoria و Islandwood اهمیت زیادی برای مایکروسافت دارند . این پروژه ها باعث می شوند که سازندگان نرم افزارهای اندروید و iOS راحت تر بتوانند ورژن ویندوز فون برنامه های خود را بسازند .

MZ248

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر