اخبار و نیز شایعات موجود پیرامون بهترین منابع موجود برای Star Wars :

اخبار و نیز شایعات موجود پیرامون بهترین منابع موجود برای Star Wars :

این روز ها اخبار نسبتا جالبی در رابطه با Star Wars به گوش می رسد . شاید هم مورد قبول همه نباشد اما باید گفت که شایعات و اخباری که در این راستا به گوش می رسد تمرکز مه را بر هم زده است و در هر دو جناح موافق و مخالف تاثیرات آشکاری بر جای گذاشته است .


به احتمال زیاد پس از خواندن این چند خط با خود فکر کرده اید که با وجود این شایعات به طور قطع ارائه فیلم J.J. Abrams با تاخیر همراه خواهد بود . اما نه باید بگوییم که اینگونه هم نخواهد بود . حداقل با قاطعیت می توان گفت که در مورد همه موارد صادق نخواهد بود . شایعه های بسیار و داستان بافی هایی که برای بازیگران و جنگجویان نسل بعدی این مجموعه ( جنگ ستارگان ) وجود دارد به اندازه ای زید هستند و سریع گسترش می یابند که دیگر هر کاربری در ذهن خود اخبار جسته و گریخته بسیاری در این ارتباط دارد . البته شایعه آنچنانی هم وجود ندارد که همینطور رهایش بکنیم و نتوانیم از پس آن بر بیاییم . بالاخره گروه تحلیلی تجربیاتی دارد که می تواند در پاسخگویی به این قبیل اخبار دستگیر ما خواهد بود . جای نگرانی هم نیست مطمئنا گروه تحلیلی ما تمامی توان خود را به کار خواهد گرفت تا در حد امکان به شاعبه های موجود پاسخ بدهد . قبل از شروع بحث باید از تمامی دوستان و همکارانی که تلاش کردند تا با جست و جو در سایت های مختلف اینترنتی بتوانیم این مباحث را گردآوری نموده و در اختیار شما قرار دهیم تشکر می نماییم .
آیا سرنوشت Finn و Poe را به یک زوج تبدیل خواهد کرد و این دو در کنار همدیگر خواهند بود یا خیر ؟
منبع : آرزوها و رویاهای شیفتگان یکی شدن .
احتمال وقوع و دقت مطلب : تقریبا غیر ممکن است .
تجزیه و تحلیل شایعه : اگر مطلبی در ناخودآگاه شخصی شکل گرفت و جای خود را هم محکم کرد معنای خاصی نمی تواند داشته باشد و Rey آن را شگفت آور و عجیب می داند . حالا اگر دو چیر در ناخودآگاه شخصی جای بگیرد آنگاه بایستی یک رابطه دوستانه ای بین آنها وجود داشته باشد و یا لااقل بوجود بیاید که در رابطه با Finn و Poe نیز به همین منوال است . جمله آخر در واقع گمانه زنی ها را به سمتی می کشاند که احتمال ایجاد یک رابطه رمانتیک بین Finn و Poe را بیش از پیش قوی تر می سازد . این ایده همانی است که Oscar Isaac آن را در همایش پیش از پخش فیلم تبلیغاتی کار، با عبارت " یک رابطه عاطفی غیر متعارف " بیان کرده است .
اما خیلی هم در قضاوت کردن نباید عجله کرد . Chris Mandle یک روزنامه نگار و نویسنده است که به تازگی در صفحه تویتر خود مطلبی را در همین ارتباط قرار داده است . وی در این مطلب از آینده John Boyega سخن می گوید و قول می دهد که حرف هایش قلب خیلی ها را به درد بیاورد :
خبر بد : اتحاد بین Finn و Poe چیزی است که John Boyega در صحبت هایی که داشتیم آن را تایید نمی کند و حتی غیر ممکن می داند و گفت که رابطه رمانتیک بین Finn و Poe چیزی است که " تنها در ذهن Oscar وجود دارد " .
البته این همه به معنای پایان کار نیست و باید منتظر بود و دید که چه اتفاقی می افتد . اما در هر صورت اگر Finn و Poe یک زوج نشوند هم به این معنی نخواهد بود که آنها هرگز به یکدیگر نزدیک هم نخواهند شد زیرا حداقل چیز هایی که در ذهن Isaac هستند اجازه چنین تفکری را به آدم نمی دهند . خب اگر مطلب تنها همین باشد مشخص می شود که شایعه پراکنی های نابجا و تحلیل بدتر آنها چیزی است که تنها از ذهن یک عده آدم متعصب و ضد Star Wars برمی آید : پیامد Sinjir Rath Velus .
Supreme Leader Snoke Darth Vader است :
منبع : تویتر و اینترنت .
احتمال وقوع و دقت مطلب : به طور مسخره ای احمقانه است .
تجزیه و تحلیل شایعه : Ryan Higgins که صاحب فروشگاه فیلم های کمدی می باشد هفته گذشته از کاروان Star Destroyer سخن به میان آورده است که ارزش بررسی را دارد . وی پس از توییت کردن چندین عکس در این ارتباط مطالب خود را نوشته است .
او پس از توییت کردن عکس هایی که اشاره شد بلافاصله در توییت بعدی خود آورده است که " من اینها را نشانه ای می گیرم برای اینکه شروعی برای احساسی کردن جریان باشد نه اینکه آنها را شخصیتی پنهان و مخفی شده بدانم " . فضای اینترنت هم زاویه چندانی با این مطلب ندارد و به نظر می رسد که دقیقا همین گفته ها را عنوان می کند و ارتباط بین Lord Vader و Supreme Leader Snoke را تایید می نماید . ( برای آنهایی که این فیلم را ندیده اند و از آن خبری ندارند و نیز برای آنهایی که توییت ( پیام توییتری ) Higgin را ندیده اند هم باید گفت که شباهت به این معنی نیست که هر دو آنها کچل هستند بلکه شباهت در جای زخم موجود بر روی سر این دو است که نشانگری آشکار برای جریانات جنایی می باشد . اگر چه احتمال ارتباط بین دو شخصیت فیلم غیر ممکن نیست ، اما با توجه به روابط و تیپ شخصیتی که این دو در فیلم به نمایش گذاشته اند این احتمال بسیار ضعیف شده است که شباهت و نزدیکی ای بین این دو وجود داشته باشد . حتی با وجود تیپ های شخصیتی که این دو دارند احتمال ارتباط آنها هر چه بیشتر کم رنگ تر و کم رنگ تر می شود . و در آخر اینکه اختلاف نظر ها هنوز هم وجود دارند .
Young Han Solo در Rogue One دیده خواهد شد :
منبع : شایعات صنعتی .
احتمال وقوع و دقت مطلب : احتمال آن وجود دارد .
تجزیه و تحلیل شایعه : تنها محض آمدن یک خبر در یکی از خبرگزاری ها یا نظر یک شخص در فضای اینترنت نمی تواند دلیلی بر این باشد که مطلب حتما درست است و از اعتبار صد در صد برخوردار می باشد . این طور نیست که برخی از بازیگران در جایی لیست بشوند و سپس انتظار برود که دقیقا همان افراد به همان شیوه ای که گفته شده است در برنامه پیش ساخته Han Solo Lawrence Kasdan بازی بکنند . اما یک مطلب دیگر هم وجود دارد که شایعه را با ارزش تر و به واقعیت نزدیک تر می کند : " در حالی که افراد خودی از انجام کار عاجز هستند ، Solo ی جدید می تواند یک نقش فرعی را در Rogue One به عهده گرفته و اجرا نماید : یک Star Wars Story قبل از دیده شدن در تصویر استاندارد مخصوص به خودش . " برای پیشنهادات Rogue One ارائه دستور کار های رسمی که دقیقا قبل از A New Hope ( قبل از همه چیز این مورد در رابطه با دزدیدن سیاره های Death Star است که منجر به جنگی می شود که در فیلم بعدی به نمایش گذاشته می شود ) که ممکن است Han 20 ساله در آن بازی نکند زیرا فیلم به اندازه ای به عقب برده می شود که سن او به آن زمان قد نمی دهد . فعلا تا اینجای بحث کافی است و در باره این موضوع توضیحات بیش از این نیاز نیست که داده بشود .
اصل و نسب Rey تا Episode IX مانند یک راز پنهان خواهد بود :
منبع : گمانه زنی هایی که از کامنت های مربوط به مطالب فیلم سازان درست شده اند .
احتمال وقوع و دقت مطلب : بسیار نامشخص و غیر قابل پیش بینی است .
تجزیه و تحلیل شایعه : مروری که اخیرا به همراه Colin Trevorrow کارگردان کار بر روی قسمت IX صورت گرفت به طور قطع این مطلب را اثبات کرده است که ماهیت خانواده Rey برای افرادی که در فیلم های Star Wars مشغول هستند به هیچ وجه مجهول نخواهد بود ( آشکار است که J.J. Abrams نیز در بین همین افرادی قرار دارد که ماجرا را می دانند و چیزی برایشان پوشیده نیست ) اما ، تماشاگران معمولی تا سال 2019 که بخش های جدید تر فیلم روی کار بیاید از این موضوع بی خبر خواهند بود . او همچنین در گفت و گو با Entertainment Tonight اشاره می کند که : " تمام تلاش ما این است که با تمرکز بالا بر روی این مطلب کار بکنیم و پاسخ آن را هم به طور دقیق و عمیق در دست داشته باشیم تا در نهایت در پاسخ کنجکاوی ای که در ذهن بینندگان ایجاد شده است ، حرف های منطقی و راضی کننده ای گفته باشیم . " وی در ادامه حرف های خود می گوید :  " باز هم تلاش خوهیم کرد تا پاسخ ما به نحوی باشد که بینندگان احشاس کنند که کاملا درست است و در گذشته خیلی دور اتفاق افتاده است . پاسخ سوال باید طوری باشد که بینندگان بتوانند با توجه به شواهد و قرائن موجود در قسمت های قبلی خودشان آن را استخراج نمایند . در نهایت جواب این سوال در رابطه با ماهیت یک خاندان باید به نحوی باشد که بیننده احساس بکند که از قبل اتفاق افتاده و آن را می دانسته و تیم ما فقط این نکته را به او یادآوری می نماید . " جدای از این که در این فیلم Star Wars بایستی به جای ارئه یک گزارش فیلم ساده و خوب و جذاب ، یک گزارش کامل و دقیقی در کارنامه اش وجود داشته باشد ، صحبت هایی که Trevorrow انجام می دهد و مواقعی که او از ضمیر " ما " استفاده می کند هم به هیچ وجه مشخص نیست که منظور او همه افراد شرکت کننده در کل مجموعه Star Wars است یا اینکه تنها به Episode IX اشاره دارد . خب اگر این سخن آخر باشد آنگاه مشخص ترین سوالی که می شود پرسید این است که : چرا نباید این مطلب در Episode VIII روشن نشود ؟! ( و اگر این اتفاق نیافتد آیا پاسخ قانع کننده ای برای آن وجود خواهد داشت یا خیر ؟! ) .
Episode VIII ، اپیزود Dark Empire Strikes Back-Like خواهد بود :
منبع : گمانه زنی هایی که از کامنت های مربوط به مطالب بازیگران درست شده اند .
احتمال وقوع و دقت مطلب : احتمال صحت دارد .
تجزیه و تحلیل شایعه : طی بررسی که با British Vogue John Boyega انجام شده است ، مشخص شد که وی تمایل چندانی ندارد که بیش از این در پنهان نگه داشتن راز Force Awakens خود را به درد سر بیاندازد ، اما باز هم چیز خاصی از زبان او نشنیدیم زیرا قرار بر این است که تا زمانی که Episode VIII بیرون داده نشده است ( در سال 2017 این اتفاق خواهد افتاد ) کسی حرفی در رابطه با آن نزند و همه سکوت اختیار بکنند . تنها راهنمایی که از او در این ارتباط به دست آمده همین است . خب همین قدر هم که خوشان را لو داده اند کافی است . خب جالب است ، اتفاقا با این گفته ها مطلب کمی بیشتر گنگ می شود و ما هم هیجان زده شده ایم که چه اتفاقی قرار است بیافتد . بله کاملا مشخص است که بحث واقعا مبهم تر و غیر واضح می شود . به این خاطر هم هست که سه گانه ی what Star Wars با سری های میانه خود کار می کنند _ و اینکه چه اندازه The Force Awakens به Star Wars اصلی وفادار است . و جای جای هیچ تعجبی نخواهد بود که پیگیری های آن در نهایت به ریشه های Empire Strikes Back در سال 1980 باز گردد . اینکه گفته شود این فیلم از جانب بسیاری از طرفداران و بینندگان مورد تمجید قرار گرفته است و ان را بهترین Star Wars دانسته اند که تاکنون ساخته شده است ، حرف بی خود و بی جهتی نیست و به همین خاطر نیز بایستی از کارگردان Rian Johnson نیز به خاطر توضیحات مفیدی که ارائه داد تشکر بکنیم .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر