نمایش دستگاهی مشابه سرفیس در گزارش جدید ایسوس

نمایش دستگاهی مشابه سرفیس در گزارش جدید ایسوس

مدت زمانی طول کشید تا دستگاه های سرفیس مایکروسافت به موفقیت مالی دست یابند ولی این شرکت با پیدا کردن راه و روش درست توانست سرفیس را به محبوبیتی در جامعه برساند و تجارت میلیاردی دیگری را برای مایکروسافت به ارمغان آورد. بسیاری از سازندگان دستگاه های سخت افزاری نیز به روش خود سعی در ساخت و توسعه چنین دستگاهی دارند به صورتی که اخیرا نیز ایسوس قصد ملحق شدن به این جمع را دارد.


روز گذشته مستنداتی توسط ایسوس منتشر شد که شامل یک دستگاه مشابه سرفیس میشد که هنوز از آن خبری اعلام نشده بود. به نظر می رسد که این دستگاه گمنام بخشی از تلاش این شرکت برای فروش دستگاه های دو در یک در سال 2016 است.
این دستگاه در پشت و جلوی خود نام برند ایسوس را دارد و مانند دستگاه های سرفیس مایکروسافت دارای ویژگی های کیک استند (پایه پشتی دستگاه) و کیبورد مخصوص به خود است. عکس نشان می دهد که این دستگاه دارای دو پورت USB Type-A است و یک پورت Type-C  نیز در پایین آن قرار گرفته است.
از این دستگاه که قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت ویندوز 10 را نیز دارد، جزئیاتی بیشتری منتشر نشده است و مشخص نیست که چه زمانی رونمایی می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر