کاترپیلار S60 ، اولین گوشی هوشمند مجهز به دروبین حرارتی جهان !

کاترپیلار S60 ، اولین گوشی هوشمند مجهز به دروبین حرارتی جهان !

کاترپیلار S60 با ماژول میکرو دوربین حرارتی لپتون شرکت فلیر ( FLIR ) به بازار می آید !
کاترپیلار بیشتر به دلیل ساختن گوشی های مقاوم مشهور است . این سازنده اخیرا از ساخت یک گوشی هوشمند مقاوم دیگر خبر داده است که نسبت به هم خانواده های خود تفاوت های ویژه ای دارد .

کاترپیلار S60 جدید ظاهرا اولین دستگاه در دنیای گوشی های هوشمند می باشد که به دوربین حرارتی مجهز شده زیرا سازنده اش از ماژول میکرو دوربین حرارتی لپتون شرکت فلیر (FLIR ) در ساخت آن استفاده کرده است . با کمک این دوربین S60 می تواند اتلاف حرارتی اطراف پنجره ها و درها ، رطوبت مکانی و قسمت های غیرعایق یک ساختمان را به کاربر نشان دهد . این دستگاه همچنین می تواند تجهیزات الکترونیکی و مدارهایی را که گرمای زیادی را تولید می کنند ، شناسایی کند . با S60 کاربر به یک دستگاه دید در شب نیز مجهز خواهد بود .

کاترپیلار اعلام کرده است که دوربین گوشی جدید این قابلیت را دارد که آن دسته از منابع دمایی را نشان دهد که کاربر نمی تواند بدون چشم مسلح مکان آن ها را شناسایی کند . این دوربین در واقع از طریق پررنگ تر کردن کنتراست های حرارتی چنین منابعی را نشان می دهد .

از دیگر قابلیت های دوربین S60 می توان به توانایی آن در سنجش دماها و گرماهای سطحی از فاصله 50 تا 100 فوتی ( 15 تا 30 متری ) و ارائه توانایی دید در دود اشاره کرد . گوشی هوشمند کاترپیلار S60 یک گوشی ضد آب نیز می باشد که می تواند به مدت یک ساعت در عمق 5 متری آب دوام بیاورد از این رو کاربر می تواند در زیر آب نیز با استفاده از این گوشی هوشمند فیلم برداری کند .

mz266

ویژگی های فنی کاترپیلار S60

کاترپیلار S60 به یک نمایشگر 7 اینچی HD لمسی خازنی دارای رزولوشن 760 پیکسلی مجهز است که با پوشش گوریلا گلس 4 محافظت می شود . کاربر می تواند با دستان خیس و داخل دستکش نیز فرامین مورد نظر خود را به نمایشگر S60 بدهد . از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پردازشگر 64 بیتی کوالکوم اسنپدراگون 617 هشت هسته ای ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی ، باتری 3,800 mAh ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED دو مرحله ای و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی آن اشاره کرد . گوشی هوشمند S60 از سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بهره می برد و 4G LTE را نیز پشتیبانی می کند .

کاترپیلار در نظر دارد در کنگره جهانی موبایل ، MWC 2016 ، از گوشی جدید خود رونمایی کند . این گوشی هوشمند از اواخر سال 2016 با یک برچسب قیمت 600 دلاری و یا 650 یورویی وارد بازار می شود .

پیتر استفان ، مدیر اجرایی گروه بولیت ( Bullitt Group ) می گوید : " امروزه در دنیای گوشی های هوشمند برای معرفی یک محصول خاص باید از نوآوری های خاصی نیز استفاده کرد و ما به خود می بالیم که توانسته ایم با همکاری شرکت فلیر یک محصول خاص را که برای اولین بار در دنیای گوشی های هوشمند ظاهر شده است ، معرفی کنیم . کاترپیلار S60 معیار جدید گوشی های هوشمند است . از این که فناوری حرارتی در دستان طرفداران گوشی های کاترپیلار قرار گرفته است ، خرسند هستیم . این فناوری می تواند برای کاربر استفاده های زیادی داشته باشد . "

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر