شرکت D-Link ازارایه سرورذخیره سازی جدیدی به نام DNS-340L NAS خبر داد

شرکت D-Link ازارایه  سرورذخیره سازی جدیدی به نام DNS-340L NAS خبر داد

امروز شرکت دی-لینک از توزیع سریع سرور دخیره سازی جدیدی به نام ShareCenter +4-Bay Cloud Network Storage Enclosure (DNS-340L) خبر داد. هدف این سرور، ارائه ویژگی هایی در حوزه کسب و کار و مصرف شخصی است. مدل DNS-340L راه حل ایده آلی برای SBM هاست که به دنبال هدف iSCSI مقرون به صرفه ای برای پروژه های جستجوی ویدئو و نیاز به ذخیره سازی ها است.

این فضای ذخیره سازی یکپارچه، با جدیدترین محصول 1.2GHz CPU و حافظه ram 512MB, کار می کند و با مصرف برقی اندک، عملکرد خوبی ارائه می دهد. این راهکار ذخیره سازی، ویژگی های زیادی دارد و می تواند به عنوان سروری چندکاره عمل کند و از برنامه هایی کاربردی مثل خدمات پرینت و رسانه ای، FTP، سرور وب، مرکز دانلود و پشتیبان، مرکز سوتی و عکس، بخش نظارت و دیگر برنامه ها با هزینه معقولی پشتیبانی می کند.

مدل DNS-340L، صنعت پیشرو در سرویس ابری mydlink را یکپارچه می کند و به کاربر توانایی دسترسی به فایل ها و برنامه های کاربردی در هرنقطه را می دهد. این سرور با Ios رایگان و اپلیکیشن های اندرویدی (اپلیکیشن های mydlink Access-NAS) شما را قادر می سازد که از راه دور، فایل های چند رسانه ای از ShareCenter NAS خودتان را به یک موبایل بفرستید.

مایک بوشما، مدیر بازاریابی محصولات در شرکت سیستم های دی-لینک، می گوید «مدل DNS-340L، با ارائه راهکاری انعطاف پذیر و متقاطع برای محیط های کاری و شخصی، مکمل محصولات ذخیره سازی دی-لینک است. این تنظیم کننده های نظارتی، هدف Iscsi واقعاً کم هزینه ای برای نصب در دوربین های مداربسته هستند.»

به علاوه، مدل DNS-340L، ویژگی های برنامه ها و رابط های متصل را تقویت می کند که موجب افزایش قابلیت های NAS می شود. کاربران می توانند NAS خودشان را سفارشی کنند و اپلیکیشن هایی مثل P2P Download Engine، Media Servers، Photo Center، Blog، Audio Streamer و دیگر اپلیکیشن ها را با نیازهایشان متناسب کنند.

مدل DNS-340L برای چهار کانال آزاد (به طور پیش فرض) با اپلیکیشن Surveillance Center ادغام می شود و از دوربین های ابری دی-لینک پشتیبانی می کند. همچنین، از Hot Swap، رابط USB 3.0 و فناوری های mydlink مثل Zaro Configuration، نوتیفیکیشن ایمیل و تغییر مسیرها در دستورالعمل های NAS، پشتیبانی می کند.

سرور DNS-340L راهکار آسانی برای دستیابی، به اشتراک گذاری و پشتیبانی از اطلاعات ارائه می دهد. مزایای دیگر این سرور عبارتند از:

  • دستگاه توکار Iscsi Target Support: که برای SMB ها، هدف iSCSI ویدئو مداربسته کم هزینه ای فراهم می کند.

  • سرور Web-Enabled File : شبکه قوی متصل به ذخیره سازی (NAS)، توانایی دانلود متن ها، عکس ها و فایل های چند رسانه ای دیگر در هرجایی را به کاربران می دهد وبرای امنیت بیشتر، ابری شخصی می سازد. رابط وب هم فایل ها را با توجه به نوعشان مرتب می کند تا جستجو و بازیابی اطلاعات راحت تر صورت گیرد.

  • سرور توکار DLNA Certified Media و سرور iTunes: رسانه های دیجیتالی با سرور رسانه ای توکار پخش می شوند. فایل های رسانه ای دیجیتالی را می توان برای نگهداری در D-Link DNS-340L ShareCenter پشتیبانی کرد؛ این کار با Digital Living Network Allience (DLNA) که از قبل نصب است و در سرور رسانه ای صوتی تصویری Universal Plug and Play(UPnP) تأیید شده، صورت می گیرد. فایل های دیجیتالی در NAS را می توان از راه دور برای مدیا پلیرهای سازگاری مثل تلویزیون هوشمند، مایکروسافت Xbox 360 یا موبایل های شخصی فرستاد.

  • فرستادن و گرفتن از تلفن های همراه: کاربران می توانند به اپلیکیشن mydlink Access-NAS که به صورت رایگان در Apple App Store و Google Play موجود است، متصل شوند. این اپلیکیشن به کاربران توانایی دستیابی و فرستادن موزیک و ویدئوها، و نمایش فایل ها و متن ها در موبایلشان می دهد که توسط شبکه و از NAS فرستاده می شوند. این اپلیکیشن، توانایی آپلود کردن اطلاعات گرفته شده از دستگاه های هوشمند، که در ShareCenter موجودند را نیز دارد.

 

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر