کتاب خانه ی جدید 23.2 اندروید حالت شب و روز و گزینه های صفحه ای را به ارمغان خواهد آورد!

کتاب خانه ی جدید 23.2 اندروید حالت شب و روز و گزینه های صفحه ای را به ارمغان خواهد آورد!

گوگل تعدادی عکس جالب از کتاب خانه ی پشتیبانی 23.2 اندروید ارسال کرده است از جمله یک جفت که در آن به نظر می رسد یک رابط اتصال بلوتوث وجود دارد که با عنصر جدید UI ساخته شده است. این می تواند یک پیش نمایش مخفی از یک طرح تنظیم جدید در نسخه ی آینده ی اندروید N باشد.


اما با توجه به screencaps و نمایش حالت شب و روز در AppCompact و با طراحی کتاب خانه ی پشتیبانی اندروید معمولا به گونه ای که اکثر نسخه های اندروید از آن پشتیبانی کنند، ما بیشتر به این باور می رسیم که گوگل به سادگی می تواند با یک برنامه ی داخلی با منوی بلوتوث همه ی ویژگی های جدید را به اشتراک بگذارد.
از جمله ی این موارد معرفی ویژگی Bottom Sheet است که در برنامه ی Google Map استفاده خواهد شد، و برای نشان دادن اطلاعات زمینه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین می تواند برای نمایش اطلاعات زمینه که معمولا در منوی پاپ آپ یافت می شوند نیز مورد استفاده باشد.
آن چه باقی می ماند این است که آیا واقعا این منو بخشی از نسخه ی بعدی اندروید خواهد بود؟ اما یک چیز قطعی است و آن این است که بقیه ی ویژگی های جدید UI به نسخه های قدیمی اندروید افزوده خواهند شد.

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر