مرگ رسمی پروژه آستوریای مایکروسافت

مرگ رسمی پروژه آستوریای مایکروسافت


به گزارش خبرآنلاین، طبق تعریف قبلی ، از طریق پروژه آستوریا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری می‌توانستند اپلیکیشن‌های موجود اندرویدی را وارد ویندوز 10 کنند.ظاهراً این پروژه طرفدارانی هم پیداکرده بود تا اینکه اخیراً مایکروسافت اعلام کرده که دیگر قرار نیست اپ های اندرویدی را از طریق آستوریا وارد ویندوز 10 کند.اما در عوض آستوریا پلی برای ورود اپلیکیشن‌های آی او اس اپل به ویندوز 10 خواهد شد و بنابراین توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری می‌توانند به‌آسانی اپ های اپلی خود را وارد ویندوز 10 کنند.

از سوی دیگر مایکروسافت کمپانی Xamarin را نیز خریده است تا به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری اجازه دهد تا اپلیکیشن‌های خود را با زبانی واحد نوشته و سپس برای پلتفرم‌های مختلف اپ ساخته‌شده را کاستومایز کنند.

مایکروسافت هم با پروژه آستوریا و هم متد Xamarin در کنار پروژه Web bridge (واردکردن اپ های تحت وب) و پروژه Centennial (واردکردن اپ های 32 بیتی و اپ های تحت دات نت) انتخاب‌های گسترده‌ای را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری گذاشته است تا بتوان اپ های بیشتری وارد فروشگاه ویندوز کنند که یکی از نقاط ضعفی است که باعث شده تا کاربران رغبتی برای خرید گوشی‌های ویندوزی نشان ندهند.

16 2 26 165146android to windows 10

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر