چگونه مکالمه های چت مسنجر فیس بوک را مطابق میل خود تنظیم کنیم ؟

چگونه مکالمه های چت مسنجر فیس بوک را مطابق میل خود تنظیم کنیم ؟


آیا می دانستید که می توانید مکالمه های چت مسنجر فیس بوک را تنظیم کنید ؟ این قابلیت چند ماه پیش در اختیار کاربران فیس بوک قرار گرفت . ویژگی جدید کاربر را قادر می سازد تا برخی از خصوصیت های چت خود را تغییر دهد . به طور مثال کاربر می تواند رنگ حباب های چت خود را برای هر مکالمه ای که در نظر دارد ، عوض کند .

قابلیت جدید در حال حاضر تنها در اختیار کاربران آیفون و آی پد قرار گرفته است . با استفاده از این ویژگی کاربر همچنین می تواند ایموجی های پیش فرض دستگاه خود را مطابق سلیقه شخصی تغییر دهد و از ایموجی مورد نظر خود استفاده نماید . خصوصیت دیگری که در اختیار کاربران قرار داده شده این است که هم اکنون کاربران می توانند برای مخاطبان خود نام مستعار نیز تعیین کنند البته باید این نکته را یادآور شد که مخاطبان کاربر نیز می توانند تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنند بنابراین توصیه می شود که در انتخاب نام کمی دقت کنید و محتاطانه عمل نمایید .

برای ایجاد این تغییرات و استفاده از قابلیت های جدید باید مراحل زیر را طی کنید :

مرحله اول :

mz3431

ابتدا مسنجر فیس بوک را باز کنید و به طور دلخواه یک مکالمه را انتخاب نمایید . در صورتی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید برای باز کردن یک مکالمه باید گزینه "i" را ، که در گوشه ی بالا و سمت راست صفحه نمایشگر قرار دارد ، لمس نمایید اما در صورتی که پلت فرم دستگاه شما از نوع iOS می باشد برای باز کردن یک مکالمه تنها باید بر روی اسم مخاطبان مورد نظر خود ضربه بزنید تا بخش چت مخاطب در اختیار شما قرار بگیرد . مراحل زیر بر حسب سیستم عامل iOS تدوین شده است .

مرحله دوم :

mz344

برای تغییر نام یک شخصی گزینه متناظر آن را در منو تنظیمات خود انتخاب کنید .

مرحله سوم :

mz345

با انجام این کار لیستی از نام کاربرانی که در یک مکالمه خاص شرکت داشته اند در اختیار شما قرار می گیرد . در این قسمت کاربر می تواند برای خود و مخاطب مورد نظرش نامی را به دلخواه انتخاب نماید .

مرحله چهارم :

mz346

بعد از انتخاب یک نام مستعار برای خود و نام و یا نام هایی برای دیگر کاربران می توانید به مرحله بعد بروید .

مرحله پنجم :

mz3471

هم اکنون باید به منویی که در مرحله دو به آن اشاره شد ، رجوع کنید . در این قسمت لیستی از چند آیکون ایموجی مختلف در اختیار کاربر قرار می گیرد که کاربر را قادر می سازد ایموجی هایی را به منو پیش فرض خود اضافه کند و یا از منو خود حذف نماید .

مرحله ششم :

mz348

منو 2 همچنین به کاربر در تغییر رنگ حباب های مکالمه ها کمک می کند . در این منو رنگ هایی نظیر صورتی ، زرد ، سبز و ... قرار داده شده است که کاربر می تواند هر رنگ را که می خواهد بر اساس سلیقه خود انتخاب نماید .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر