تماس صوتی برای دسکتاپ رسید!

تماس صوتی برای دسکتاپ رسید!

تماس صوتی برای دسکتاپ رسید!


این ویژگی جدید به شما اجازه ی داشتن یک تماس خصوصی یا راه اندازی یک کنفرانس تلفنی در یک کانال را می دهد که هر فردی تنها با یک کلیک می تواند به آن ملحق شود. و برای همراهی با سبک شاد Slack، هنگامی که در حال چت کردن هستید می توانید از اموجی هایی که بصری هستند و به جای تصویر پروفایل شما قرار می گیرند، استفاد کنید.
در حال حاضر Slack کاملا با برنامه هایی چون Skype، Google Hangouts، Zoom و Bluejeans یک پارچگی کامل دارد اما این امر نیازمند نصب برنامه های جدا و به نسبت سنگین است. جهت تماس با Slack تنها کافی است مدیر گروه آن را فعال کند و برای استفاده راهی بسیار آسان است و به طور طبیعی با تجربیات Slack مطابقت دارد.
Slack اظهار دارد که چت تصویری نیز در دست اقدام است، که اولین بار در سال گذشته پس از کسب Screenhero از آن صحبت شد. اما در حال حاضر در نقشه ی در دست اقدام است. گرچه این شرکت قصد دارد که چت تصویری را برای همه ی دستگاه ها برای اولین بار ارائه دهد.
چگونگی تماس کاری با Slack:
اول از همه آن که شما می بایست آخرین نسخه ی Slack را برای دسکتاپ دانلود کنید و مطمئن شوید که مدیر گروهتان تماس را در تنظیمات گروه فعال کرده باشد. در آن صورت شما یک آیکون تلفن در بالای قسمت همه چیز در یک و تنها یک کانال مشاهده خواهید کرد.
آیکون تلفن را انتخاب کنید و یک در خواست تماسی به صورت یک پنجره ی پاپ آپ برای شریک پیام خصوصی شما ارسال خواهد شد. در حین تماس می توانید تنظیمات میکروفون خود را تغییر دهید ( برخلاف Skype که در آن مجبورید آن را قبل از تماس تنظیم کنید ) یا تعداد افراد دیگری را به تماس اضافه کنید.
Slack همه ی اموجی ها را در اختیارتان نمی گذارد، اما با دکمه ی صورت خندان می توانید به شریک خود نشان دهید که در آن لحظه چه حسی دارید. منوی پاپ آپ اموجی ها در گوشه ی بالای عکس پروفایلتان قرار دارد. مانند یک اشاره گر بصری از طریق تلفن است. آن ها می گویند می توانید چیزی را که با آن مخالفید یا موجب تپش قلبتان می شود اظهار کنید بدون آن که وقفه ای ایجاد شود.
در کانال برای پیوستن به تماس دسته جمعی کافی است که دکمه ی تماس را انتخاب کنید و سپس منتظر بقیه ی اعضا برای پیوستن به آن باشید. همراهان شما در کانال دکمه ای را برای ملحق شدن به یک مکالمه مشاهده خواهند کرد و هر فرد در دسترسی می تواند به آن بپیوندد. و فقط برای شوخی می توانید با انتخاب نماد اصلی در تماس خود یک پالس رضایت مندی ایجاد کنید.
هنگامی که من با سخن گوی محصولات Underwood صحبت کردم، او در مورد استفاده از تماس با Slack صحبت کرد. و می گفت اگر من در Slack در حال مکالمه با شخصی باشم و بخواهیم که تماسمان را به یک مکالمه ی صوتی سریع تبدیل کنیم به مشکل بر می خوریم.
ظاهرا در خواست تماس صوتی یکی از پر متقاضا ترین گزینه ها از سوی 2.3 میلیون کاربر روزانه و 570000 مشترک پرداختی بوده است.
کنفرانس مشتری مداری دیروز و ارائه ی گزینه ی آزادی می تواند موجب کمک به Slack در راستای یک افزایش حداقل 150 میلیون دلاری دیگر باشد.
با تبدیل شدن Slack به یک مجموعه ی کامل بر قراری ارتباطات نه فقط یک ابزار چت کردن، Slack قادر است شرکت های بیشتری را برای برای پرداخت هزینه متقاعد کند. خصوصا به این دلیل که کسب و کار در حال حاضر ممکن است برای ایجاد چت صوتی سرمایه گذاری کند.
تماس توسط Slack می تواند Skype و Google Hangouts را متضرر کند چرا که احساس نارضایی از آن ها روندی روز افزون دارد.

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر