مایکروسافت استراتژی جدیدی را در زمینه ی به روزرسانی برای تجارت ها ارایه نموده است

مایکروسافت استراتژی جدیدی را در زمینه ی به روزرسانی برای تجارت ها ارایه نموده است


همه می دانند که بخش اعظمی از سربار کاری متخصصین IT مربوط به مدیریت بروز رسانی هاست، چه شامل بارگیری، تست، گسترش بوده و چه مربوط به گزارش این بروز رسانی ها باشد. مایکروسافت تصدیق نموده است که این بار کاری نه تنها بر منبع متمرکز است بلکه برای کسب یک موقعیت امن در محیط شبکه و برای مدیریت آسیب پذیری های امنیتی ضروری به نظر می رسد.

استراتژی مایکروسافت برای کاهش بار کاری متخصص IT بدون در نظر گرفتن بروز رسانی های متناوب ویندوز این است که بروز رسانی ها سیستم های متفاوت را به صورت های متفاوتی مدیریت کند.
حلقه های توزیع، مفهومی است که برای آنهایی که در پیش نمایش تست ویندوز 10 شرکت نموده اند آشنا به نظر می رسد، این حلقه ها به کاربران نهایی (شاید هم متخصصین IT) اجازه می دهد تا هر چیزی را تعریف کرد که به ترتیب عبارتند از ویژگی هایی باعث اولویت یافتن ثبات می شوند و یا ویژگی هایی که به کمک قرار دادن کامپیوتر ها در حلقه های کند یا سریع به وجود می آیند.
 
نگهداری ویندوز برای متخصصین IT آشناست اما بروز رسانی ویندوز برای تجارت ها ربطی به نگهداری سیستم ندارد و بیشتر مربوط به نصب خودکار بروز رسانی ویندوز است. نایب رییس ویندوز در بخش سیستم عامل، تری میرسون، گفت این پنجره های مربوط به نگهداری برای زمانبندی مناسب تاریخ های به روز رسانی و یا سایر نیازهای مربوط به زمانبندی مربوط به سازمان شما به اندازه ی کافی قدرتمند هستند.
ارسال نقطه به نقطه ی بروز رسانی های ویندوز امکان بهینه سازی را در هنگام فرآیند توسعه ی روال بروز رسانی فرآهم آورده این امکان مخصوصاً برای سازمان هایی با پشتیبانی اندک یا فاقد پشتیبانی از سرور های WSUS مانند سازمان هایی با شعب زیاد یا شعبه در مکان هایی که دسترسی به آنها دشوار است جذاب به نظر می رسد.
برای تجارت هایی که دارای استراتژی توسعه بروز رسانی ویندوز هستند، مایکروسافت تعهد سازگاری با ابزار هایی چون System Center و Enterprise Mobility Suite(EMS) را ابراز نموده است.
بروز رسانی ویندوز برای تجارت ها برای سیستم های دارای ویندوز 10 pro، و ویندوز 10 Enterprise رایگان خواهد بود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر