آغاز ثبت نام I/O گوگل

آغاز ثبت نام I/O گوگل

در طول تاریخ همیشه فروش I/O گوگل رکورد دار مد بوده است. در برخی از سال ها در مدت کمتر از یک دقیقه همگی به فروش می رسند. برای مبارزه با این رقابت و عادلانه کردن نسبی آن برای افرادی که در پشت میز های خود نشسته اند و صفحه را بار ها و بار ها بازیابی می کنند، گوگل اقدام به قرعه کشی کرده است. آن چه که به صورت اساسی اتفاق می افتد این است که چند روز به شما فرصت داده می شود تا بر حسب علاقه در I/O گوگل ثبت نام کنید که در روز 18 تا 20 ماه می در Mountain View در سانفرانسیسکو یا CA آغاز می شود. هنگامی که سایت در 10 مارچ بسته می شود، گوگل تعدادی از برندگان خوش شانس قرعه کشی را که می توانند در I/O گوگل شرکت کنند، انتخاب می کند.

io

در طول تاریخ همیشه فروش I/O گوگل رکورد دار مد بوده است. در برخی از سال ها در مدت کمتر از یک دقیقه همگی به فروش می رسند. برای مبارزه با این رقابت و عادلانه کردن نسبی آن برای افرادی که در پشت میز های خود نشسته اند و صفحه را بار ها و بار ها بازیابی می کنند، گوگل اقدام به قرعه کشی کرده است. آن چه که به صورت اساسی اتفاق می افتد این است که چند روز به شما فرصت داده می شود تا بر حسب علاقه در I/O گوگل ثبت نام کنید که در روز 18 تا 20 ماه می در Mountain View در سانفرانسیسکو یا CA آغاز می شود. هنگامی که سایت در 10 مارچ بسته می شود، گوگل تعدادی از برندگان خوش شانس قرعه کشی را که می توانند در I/O گوگل شرکت کنند، انتخاب می کند.ارزش بلیط برای این رویداد 900 دلار برای هر یک نفر است ولی برای هر فرد دانشجو 300 دلار می باشد. مثل همیشه فضا محدود است، اگر چه این احتمال وجود دارد که امسال تماشا کنندگان را تنها محدود به سالن آمفی تئاتر Mountain View نکنند.
مثل همیشه گوگل، I/O مانند گردهمایی توسعه دهندگان است. ممکن است در روز اصلی یعنی 18 ماه می، شاهد مدیر عامل شرکت گوگل، ساندار پیچای (Sunder Pichai) باشیم. در دو روز آینده تعداد زیادی جلسه کوچک برگزار می شوند که در آن ها توسعه دهندگان می توانند آن چه را که گوگل در حال انجام است بررسی کنند و هم چنین بررسی کنند که چگونه می توانند برنامه ها و بازی های خود را بهتر از همیشه کنند.
گوگل، اپل و مایکروسافت هر سال تعدادی کنفرانس توسعه بسیار بزرگ را در بین ماه های می و ژانویه برگزار می کنند.
هیچ چیز برای تایید گوگل I/O ارائه نشده است، اما بسیاری از ما در تفکرات خود به چیزی مانند هواپیمای بدون سرنشین یا اتوموبیل بدون راننده می اندیشیم. برای شاهدین در این سال، از سالن آمفی تئاتر Moscone در خط ساحلی استفاده شده است که هیچ گونه سقفی ندارد، که نشان دادن یک هواپیما یا خودروی بدون سر نشین را آسان تر می کند. در آخر نیز باید توجه داشت که گوگل سال هاست روی ماشین های بدون سر نشین کار می کند. آن ها با آوردن این خودرو ها به تعداد شهر های بیشتر موجب افزایش تولید این ماشین ها می شوند. به علاوه که شرکت هایی مانند Ford، GM و ... روی خودرو های بدون راننده فعالیت می کنند. قطعا شاهد ارائه ی اندروید N در مراسم افتتاحیه ی 18ام خواهیم بود. هر چیز دیگری ممکن است در این مراسم ارائه شود، به گونه ای که در مراسم امسال گوگل I/O شاهد آن ها خواهیم بود.

منبع خبر: androidheadlines

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر