به روز رسانی شخصی سامسونگ

به روز رسانی شخصی سامسونگ

با این سطح از فروش جهانی گوشی های هوشمند، شرکت ها چگونه می توانند دستگاه های جدید را به بازار فروش وارد کنند؟
همان طور که انتظار می رود، سامسونگ رد پای اپل را دنبال می کند به این طریق که برنامه ای را برای به روز رسانی راه اندازی کرده است که ممکن است کاربران را برای داشتن دستگاه های جدید مشتاق کند

samsung phone upgrade program 2016 03 09 01 ed

با این سطح از فروش جهانی گوشی های هوشمند، شرکت ها چگونه می توانند دستگاه های جدید را به بازار فروش وارد کنند؟
همان طور که انتظار می رود، سامسونگ رد پای اپل را دنبال می کند به این طریق که برنامه ای را برای به روز رسانی راه اندازی کرده است که ممکن است کاربران را برای داشتن دستگاه های جدید مشتاق کند.



به گزارش خبر گذاری رویترز مشتریان در کره ی جنوبی که خریدار تلفن های گلکسی S7 و گلکسی S7 edge هستند این گزینه را در اختیار دارند که در یک طرح 24 ماهه ثبت نام کنند و با پرداخت 7700 وان (معادل 6.35 دلار) در زمانی که هزینه ی این تلفن در بالاترین سطح است، آن را خریداری کنند. مانند برنامه ای که در هفته ی گذشته عملا در انگلیس اجرا شد؛ مشتریان تنها به این دستگاه تغییر گرایش می دادند و می توانستند گلکسی S8 یا هر دستگاه آخرین مدل دیگری را دریافت کنند.
این طرح دقیقا مشابه طرحی است که در سپتامبر گذشته اپل برای آیفون 6S و 6S plus شروع به ارائه کرد. با یک بررسی منصفانه اپل این ایده را از حاملان گوشی همچون T-Mobile گرفته است که به روز رسانی هایی را برای برای دستگاه های قفل شده ارائه می دهد و از این طریق تقاضا را افزایش می دهد.
اپل و سامسونگ هر دو به روز رسانی هایشان را برای گوشی های قفل شده پیشنهاد کرده اند و این کاملا اختیاری است اگر شما قصد تعویض گوشی خود را داشته باشید. تا به حال این طرح تنها در کره ی جنوبی اجرا شده است، اما سامسونگ اعلام کرده است که آن را در اروپا و آمریکا نیز عملی خواهد کرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر