Ruckus Wireless، CloudManager را برای نرم افزار مدیریتی Xclaim عرضه می کند.

Ruckus Wireless، CloudManager را برای نرم افزار مدیریتی Xclaim عرضه می کند.


به کمک CloudManager مشکلات پیرامون هزینه و پیچیدگی مدیریت شبکه ی Wi-Fi قابل حل هستند. CloudManager رایگان است، قادر است چندین مکان را مدیریت کند، از تلفن هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر شخصی قابل دسترس است، تنظیم و کنترل ساده ای دارد و به علاوه پیشینه ی جزیی از شبکه را به همراه گزارش ارایه می دهد.


Ruckus Wireless کمپانی جهانی تکنولوژی Wi-Fi، تولید کننده ی محصولات هوشمند Wi-Fi، نسخه ی جدید CloudManager را برای Xclaim معرفی کرد.
Xclaim از محصولات Wi-Fi و مناسب برای کاربر مبتدی و اهداف تجاری است. با اضافه شدن CloudManager به Xclaim، با استفاده از ابر رایانه ایِ Amazon، به کاربر این امکان داده می شود که access point های Xclaim را از هر مکانی کنترل کنند. در واقع CloudManager مدیریت و کنترل را ارتقا داده است.
یکی از اشکالات موجود برای مهیا کردن شبکه ی Wi-Fi با کیفیت بالا بدون وجود بخش IT، این است که در این صورت تسهیلاتی برای مدیریت شبکه وجود نخواهد داشت. تا الان کاربران access point های Xclaim را بوسیله ی نرم افزار رایگانی به نام Harmony for Xclaim کنترل می کنند. اما این نرم افزار تنها در شبکه های محلی کاربرد دارد و تنها تا 10 access point را می تواند کنترل کند. به علاوه با این نرم افزار برای کنترل و مدیریت access point از مکان های دیگر راهی وجود ندارد.
CloudManager همان طور که از اسمش مشخص است، بر پایه ی ابر رایانشی و قابل دسترس از هر شبکه و اتصال اینترنت تلفن همراه است. رابط CloudManager در محیط جستجوگر وب اجرا می شود، همین باعث شده امکان دسترسی نه تنها از کامپیوتر های شخصی، Mac، تبلت و لپ تاپ وجود دارد بلکه از تلفن های هوشمند با جستجوگر وب هم قابل دسترس است. به علاوه با تمام access point های قبلی Xclaim هم سازگار است.

cloudmanager w 600
CloudManager کنترل، مدیریت و پیکر بندی پشتیبانی را به صورت از راه دور به طور کامل ارایه می دهد. چندین سایت با یک بار ورود به سایت قابل مدیریت هستند، بدون اینکه محدودیتی روی تعداد access point ها وجود داشته باشد. به علاوه، CloudManager  به صورت خودکار داده ی یک هفته ی هر access point را نگه می دارد. فایل های از پیش پیکربندی شده ی مدیریتی قابل دانلود هستند و یا اینکه به صورت مستقیم از طرف CloudManager به صورت الکترونیکی ارسال می شوند و امکان بازرسی هفته ای را مهیا می سازند.
با وجود اینکه CloudManager جدید است، اما هزینه ای بابت اشتراک و یا ارتقا در نظر گرفته نشده است. تنها هزینه، هزینه ی خود access point هاست.  
شرکت Ruckus Wireless اعلام کرده که CloudManager برای Xclaim اواخر ماه ژوین 2015 در دسترس قرار خواهد گرفت. اما خریداران می توانند نسخه ی بتا ی این برنامه را پیش از تاریخ اعلام شده تهیه کنند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر