8 گوشی پیشرفته که نباید از خریدشان صرف نظر کرد !

8 گوشی پیشرفته که نباید از خریدشان صرف نظر کرد !

8 گوشی پیشرفته که نباید از خریدشان صرف نظر کرد !

mz425

اگر که به دنبال یک گوشی همراه قدرتمند ، قابل اطمینان و زیبا هستید ، این خبر را بخوانید . در این نوشتار به معرفی 8 گوشی فوق پیشرفته پرداخته شده است که از هر نظر در دنیای گوشی های موبایل حرف اول را می زنند .


سامسونگ گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7)

MZ417

سامسونگ در چند سال اخیر در دنیای موبایل گام های بسیار بلندی برداشته است . این سازنده کره ای اخیرا دو گوشی با نام های گلکسی S7 و گلکسی S7 ادج را روانه بازار کرده که توجه هر کاربری را به خود جلب می کنند . گلکسی جدید به برادر بزرگ ترش ، گلکسی S6 ، شباهت هایی دارد اما از طراحی زیباتر و قدرت بیشتری بهره می برد . این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 5.1 اینچی ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ، پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 ، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی مجهز است . سامسونگ این سرباز را به نرم افزاری به نام Samsung Knox مجهز کرده است که در مقابل هر چیزی از نرم افزارهای تجاری کاربر محافظت می کند .

قیمت : 699.99 دلار

سایلنت سیرکل بلک فون 2 (Silent Circle Blackphone 2)

mz418

برخی از کاربران برای حریم خصوصی خود ارزش قائل می شوند و از یک گوشی هوشمند چیزی بیش از یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی و پین کدهای محافظتی را می خواهند . به این گونه افراد توصیه می شود که بلک فون 2 ، نسل دوم گوشی های ایمن سایلنت سیرکل ، را از یاد نبرند . این گوشی زیبا از یک سیستم عامل اندروید معمولی بهره می برد که به چند لایه از نرم افزارهای محافظتی و امنیتی مجهز شده است تا به هر نحو ممکن از اطلاعات کاربر محافظت کند . یکی از قابلیت های جالب این دستگاه ویژگی Spaces است که نرم افزارهایی را که کاربر دانلود می کند ، از نرم افزارهای اصلی و حساس جدا می سازد .

قیمت : 799 دلار

وایو فون بیز (Vaio Phone Biz)

mz419

سیستم عامل هایی نظیر اندروید و iOS محبوب ترین پلت فرم های موجود در دنیای گوشی های همراه و تبلت هستند اما با وجود این برخی از سازندگان تمایل دارند که نرم افزارهای خود را در قالب اکوسیستم مایکروسافت در اختیار کاربران بگذارند . وایو اخیرا یک گوشی با نام فون بیز را با سیستم عامل ویندوز 10 روانه بازار کرده است . این دستگاه اسم عجیبی دارد اما به گفته سازنده اش برای کاربرانی که در دنیای تجارت به سر می برند ، ساخته شد است . فون بیز از یک بدنه آلومینیومی ، نمایشگر 5.5 اینچی HD ، پردازشگر 617 کوالکوم اسنپدراگون ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد .

قیمت : نامشخص

بلک بری پریو (BlackBerry Priv)

mz420

بلک بری گوشی پرچم دار جدیدش را با هدف ارتقاء حریم خصوصی کاربر و انتقال حس برتری به کاربر ساخته است . این گوشی هوشمند در بررسی های انجام شده نتوانست کاملا به این اهداف دست یابد اما باز هم از نظر مشخصات فنی و امنیتی حرف های زیادی برای گفتن داشته است . پریو و صفحه کلید QWERTY این دستگاه برای کاربران خاص ساخته شده است . اگر که به دنبال یک گوشی بزرگ هستید تا با صفحه کلید آن پیام های خود را با سرعت تایپ کنید ، پریو گزینه مورد نظر شماست .

قیمت : بیش از 719.99 دلار

اپل آیفون 6 پلاس (Apple iPhone 6 Plus)

mz421

محصولات آی پد و آیفون اپل به دلیل مجهز بودن به پلت فرم iOS و یک سبک طراحی زیبا همیشه برای کاربران محبوب بوده اند ؛ جدیدترین محصول اپل هم از این قاعده مستثنی نیست به همین دلیل است که آیفون 6 پلاس در این لیست قرار دارد . این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت ، پردازشگر دو هسته ای A8 اپل و رم 1 گیگابایتی بهره می برد .

قیمت : بیش از 749.99 دلار

گوگل نکسوس 6 پی (Google Nexus 6P)

mz422

این گوشی قابل اطمینان حاصل همکاری دوجانبه گوگل و هواوی می باشد . در ساخت این دستگاه از یک پردازشگر 810 کوالکوم اسنپدراگون ، نمایشگر 5.7 اینچی 2360 در 1440 پیکسلی AMOLED ، رم 3 گیگابایتی ، دوربین اصلی 12.3 مگاپیکسلی ، سیستم عامل اندروید مارشمالو و حافظه داخلی قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت استفاده شده است . 6 پی از همتایان خود که توسط اپل و سامسونگ ساخته شده اند ارزان تر است اما باز هم قدرت بالایی دارد . این گوشی هوشمند به یک اسکنر اثر انگشت نیز مجهز شده است تا ایمنی فیزیکی بالاتری را در اختیار کاربر بگذارد . تاجرانی که به دنبال یک گوشی اندروید اقتصادی قدرتمند هستند نباید 6 پی را فراموش کنند .

قیمت : 499 دلار

ورتو سیگنیچر تاچ بنتلی (Vertu Signature Touch for Bentley)

mz423

این گوشی زیبا خودنما ترین و همچنین گران ترین عضو این خانواده هشت نفره است . ورتو ترکیبی از یک کاور چرمی ، فلز تیتانیوم ، رنگ قرمز و مشکی و تعدادی قطعات الکترونیکی قدرتمند می باشد و برای کاربرانی ساخته شده که اهمیت زیادی به ظاهر و حس منتقل کننده گوشی خود می دهند . این گوشی هوشمند از یک دوربین 21 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K ، نمایشگر 5.2 اینچی sapphire ، پردازشگر 8 هسته ای کوالکوم اسنپدراگون 810 ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی ، رم 4 گیگابایتی و پلت فرم اندروید لولی پاپ بهره می برد .

قیمت : 14702 دلار

گرسو رگال (Gresso Regal)

mz424

اگر که پول زیادی دارید و می خواهید یک گوشی پر زرق و برق اندروید بخرید ، رگال را انتخاب کنید . این گوشی هوشمند که تنها 999 عدد از آن ساخته می شود ، از یک بدنه تیتانیومی بهره می برد که با طلای 18 عیار زرد یا سفید برای کاربر تزیین می شود . رگال تنها 8.8 میلی متر ضخامت دارد و یک نمایشگر 5 اینچی HD ، پردازشگر 4 هسته ای ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی ، رم 2 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی را در اختیار کاربر می گذارد . رگال از نظر مشخصات فنی و قیمت مانند گوشی های پرچم دار موجود در بازار نیست اما ظاهر زیبایی دارد از این رو کاربران نمی توانند از خرید آن منصرف شوند .

قیمت : بیش از 3000 دلار

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید  

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر