پردازشگر 10 هسته ای ، رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی ، همه در یک گوشی هوشمند !

پردازشگر 10 هسته ای ، رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی ، همه در یک گوشی هوشمند !

پردازشگر 10 هسته ای ، رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی ، همه در یک گوشی هوشمند !

MZ411

فرض کنید که یک سازنده گوشی موبایل هستید و به دنبال راهی می گردید تا بتوانید نام و برند خود را مشهور سازید. برای رسیدن به چنین هدفی چه می کنید ؟ چند گوشی ساده و ابتدایی می سازید و روانه بازار می کنید با این امید که با قیمت خوبی فروخته شوند تا بتوانید برای ساخت محصول بعدی خود سرمایه جمع کنید و یا این که با مجهز ساختن گوشی خود به قدرتمند ترین سخت افزارها موجود در بازار توجه همه کاربران و حتی آن دسته از سازندگان آمریکایی که از برترین سخت افزارها استفاده می کنند ، را به خود جلب می کنید ؟


 

سازنده ای به نام ورنی (Vernee) تصویر سه گوشی جدیدش را در وب سایت خود قرار داده است . یکی از این سه دستگاه یک گوشی پرچم دار به نام ورنی آپولو می باشد که از یک نمایشگر 5.5 اینچی 1440 در 2560 پیکسلی QHD و پردازشگر مدیا تک هلیو X20 بهره می برد . صرفا جهت اطلاع باید خاطر نشان کرد که این پردازشگر توسط یک GPU ده هسته ای پشتیبانی می شود . آپولو به یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز است . از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی ( مجهز به سنسور IMX230 سونی ) ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و بدنه فلزی آن اشاره کرد . آپولو قابلیت های فورس تاچ و هم چنین یک پورت USB نوع C را در اختیار کاربر می گذارد . ورنی اعلام کرده است که می خواهد این هیولای خفته را با یک قیمت رقابتی وارد بازار کند .

هنوز معلوم نیست که ظرفیت باتری آپولو چقدر است و یا این که این گوشی هوشمند قرار است با چه ورژنی از سیستم عامل اندروید وارد بازار شود . علاوه بر این ورنی هنوز اعلام نکرده است که در نظر دارد این گوشی هوشمند را در کدام بازار عرضه کند .

منابع خبری اعلام کرده اند که آپولو در ماه آوریل ( 13 فروردین تا 11 اردیبهشت ) در معرض عموم قرار می گیرد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر